Gå til innhold

takkekort etter bisettelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står det på takkekort som man sender ut etter bisettelser? Skal lage selv...

Takk.

Fortsetter under...

Gjest Timari
Skrevet

takk for all (vennlig) deltakelse/støtte ved x sin bortgang ?

Skrevet

Har aldri hørt om noen som har sendt ut takkekort etter bisettelse....

Takk for oppmerksomheten ved ***s bortgang.

f.eks...

Skrevet

f.eks...

Hvorfor ikke etter bisettelse? Det er vel vanlig etter begravelse?

Skrevet

Hvorfor ikke etter bisettelse? Det er vel vanlig etter begravelse?

Har aldri hørt om noen som har sendt ut takkekort etter begravelse heller.

Men så har ikke jeg så mye livserfaring da, og har ikke vært i spesielt mange begravelser.

Det er nok mye jeg ikke har hørt om som allikevel er vanlig.

Gjest Dame55
Skrevet

Mange takker i avisen og ferdig med det.

Personlig synes jeg det er bedre med en hilsen til hver og en av de som har vist medfølelse og sendt blomster, kranser etc. Tenker også på fremmøtte på bisettelsesdagen om man "fanger opp disse" menneskene på en dag som dette.

F.eks. " Hjertlig takk for all deltagelse og omsorg i forbindelse med ..............bortgang."

Annonse

Skrevet

Den formelle versjonen er vel noe sånt som "takk for deltagelsen ved NNs bortgang. Hilsen familien (evt med navn)".

Men om du ønsker det selv, er det vel så hyggelig å bruke mer personlige formuleringer.

Tvillingmamma
Skrevet

f.eks...

Noen gjør det, andre ikke. Jeg gjorde det, synes det var greit å få vist alle som hadde kommet med blomster og hilsninger at vi hadde sett og registrert at de hadde vært deltakende på den ene eller andre måten...

Tvillingmamma
Skrevet

Kanskje noe slikt:

"Tusen takk for oppmerksomheten og de nydelige blomstene i forbindelse med min ... mor/far/manns... bortgang".

Gjest Timari
Skrevet

Noen gjør det, andre ikke. Jeg gjorde det, synes det var greit å få vist alle som hadde kommet med blomster og hilsninger at vi hadde sett og registrert at de hadde vært deltakende på den ene eller andre måten...

fikk en gang et takkkort etter at en gammel tante var død. der sto det: hjertelig takk for all vennlig deltakelse ved xx sin bortgang. en spesielt takk til I(mitt navn). overraskende og hyggelig at hun kunne være til stede. Jøss er det SÅ overraskende at jeg dukker opp?

tror nok ikke at jeg ville ha formulert det slik nei.

Gjest rutangis netu
Skrevet

f.eks...

De har jo tilbud om trykking av slike kort hos begravelsesbyråene, så helt uvanlig kan det ikke være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...