Gjest eljo Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hva står det på takkekort som man sender ut etter bisettelser? Skal lage selv... Takk. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 takk for all (vennlig) deltakelse/støtte ved x sin bortgang ? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Har aldri hørt om noen som har sendt ut takkekort etter bisettelse.... Takk for oppmerksomheten ved ***s bortgang. f.eks... 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Har aldri hørt om noen som har sendt ut takkekort etter bisettelse.... Takk for oppmerksomheten ved ***s bortgang. f.eks... Hvorfor ikke etter bisettelse? Det er vel vanlig etter begravelse? 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hvorfor ikke etter bisettelse? Det er vel vanlig etter begravelse? Har aldri hørt om noen som har sendt ut takkekort etter begravelse heller. Men så har ikke jeg så mye livserfaring da, og har ikke vært i spesielt mange begravelser. Det er nok mye jeg ikke har hørt om som allikevel er vanlig. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Mange takker i avisen og ferdig med det. Personlig synes jeg det er bedre med en hilsen til hver og en av de som har vist medfølelse og sendt blomster, kranser etc. Tenker også på fremmøtte på bisettelsesdagen om man "fanger opp disse" menneskene på en dag som dette. F.eks. " Hjertlig takk for all deltagelse og omsorg i forbindelse med ..............bortgang." 0 Siter
Gjest malun Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Den formelle versjonen er vel noe sånt som "takk for deltagelsen ved NNs bortgang. Hilsen familien (evt med navn)". Men om du ønsker det selv, er det vel så hyggelig å bruke mer personlige formuleringer. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Har aldri hørt om noen som har sendt ut takkekort etter bisettelse.... Takk for oppmerksomheten ved ***s bortgang. f.eks... Noen gjør det, andre ikke. Jeg gjorde det, synes det var greit å få vist alle som hadde kommet med blomster og hilsninger at vi hadde sett og registrert at de hadde vært deltakende på den ene eller andre måten... 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Kanskje noe slikt: "Tusen takk for oppmerksomheten og de nydelige blomstene i forbindelse med min ... mor/far/manns... bortgang". 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Noen gjør det, andre ikke. Jeg gjorde det, synes det var greit å få vist alle som hadde kommet med blomster og hilsninger at vi hadde sett og registrert at de hadde vært deltakende på den ene eller andre måten... fikk en gang et takkkort etter at en gammel tante var død. der sto det: hjertelig takk for all vennlig deltakelse ved xx sin bortgang. en spesielt takk til I(mitt navn). overraskende og hyggelig at hun kunne være til stede. Jøss er det SÅ overraskende at jeg dukker opp? tror nok ikke at jeg ville ha formulert det slik nei. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Har aldri hørt om noen som har sendt ut takkekort etter bisettelse.... Takk for oppmerksomheten ved ***s bortgang. f.eks... De har jo tilbud om trykking av slike kort hos begravelsesbyråene, så helt uvanlig kan det ikke være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.