Gå til innhold

mørk mens


layla

Anbefalte innlegg

for omtrent 2 mnd siden tok jeg abort, og begynte straks på p-pillen trionetta. når jeg nå fikk mens for andre gang etter aborten, var den helt mørk. jeg har hørt at dette er vanlig etter langvarig bruk av p-piller, men likevel merker jeg at jeg bekymrer meg. tenker på om jeg er gravid igjen (har nok blitt ekstremt nervøs etter forrige gang) eller om det er noe annet som feiler meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Svar til layla

Det betyr ikke noe hvilken farge blodet har, det er ikke tegn på annet enn at blodet kanskje har brukt litt lengre tid om å komme ut av livmoren. Hvis du har blødning i den pillefri uken, er du ikke gravid. Jeg tror ikke det feiler deg noe galt.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...