Gjest malun Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Noen som har gode tips for en langhelg i Barcelona? Både mht spisesteder, barer, shopping og severdigheter. 0 Siter
Line Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Når skal dere reise da? Severdigheter... anbefaler en guidet sykkeltur som starter nederst i La Rambla, ved Colombusmonumentet. Mike's biking tour heter den, og man får se mange steder og et lite innblikk i hva man bør få med seg på egen hånd senere. Parc Güell, der de har den buede moasikkbenken blant annet, samt noen andre Gaudi-bygninger. La Sagrada Familia. Jeg har bare vært på utsiden, men det skal visstnok gå an å gå innvendig også. Har hørt at det ikke er så mye å se der inne, men utsikten ut er bra. Fontenen nedenfor Olympiastadion er verdt å se på kveldstid. Der er det vannspill med forskjellige farger og musikk. Kjempefint! Vet ikke om de har det hele året... Kjekt å komme seg rundt med t-bane! www.bcn.es Her kan du få en del tips. Du finner link til engelsk tekst der et sted... En av mine favorittbarer er El Bosque, ganske langt nede i La Rambla. Man må inn en smijernsport, og ta til høyre der nede. Spesielt! Kos dere... er faktisk på utkikk etter billetter til Barcelona selv sammen ei venninne. Regner med å dra i april eller mai på en langweekend. Det blir deilig! ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Når skal dere reise da? Severdigheter... anbefaler en guidet sykkeltur som starter nederst i La Rambla, ved Colombusmonumentet. Mike's biking tour heter den, og man får se mange steder og et lite innblikk i hva man bør få med seg på egen hånd senere. Parc Güell, der de har den buede moasikkbenken blant annet, samt noen andre Gaudi-bygninger. La Sagrada Familia. Jeg har bare vært på utsiden, men det skal visstnok gå an å gå innvendig også. Har hørt at det ikke er så mye å se der inne, men utsikten ut er bra. Fontenen nedenfor Olympiastadion er verdt å se på kveldstid. Der er det vannspill med forskjellige farger og musikk. Kjempefint! Vet ikke om de har det hele året... Kjekt å komme seg rundt med t-bane! www.bcn.es Her kan du få en del tips. Du finner link til engelsk tekst der et sted... En av mine favorittbarer er El Bosque, ganske langt nede i La Rambla. Man må inn en smijernsport, og ta til høyre der nede. Spesielt! Kos dere... er faktisk på utkikk etter billetter til Barcelona selv sammen ei venninne. Regner med å dra i april eller mai på en langweekend. Det blir deilig! ) Takk for tips! Vi reiser i slutten av januar. 0 Siter
Line Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 http://www.europeslegendarytours.com/index.html kanskje du får bruk for den siden ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.