Gå til innhold

Her og nå


Gjest tonjaa

Anbefalte innlegg

Gjest tonjaa

Psykologen min vil ikke snakke om det som har vært mellom hver behandling.Hun vil bare høre om hvordan jeg har det akkurat da jeg er hos henne.Jeg skjønner det ikke....Er det ikke viktig at jeg var langt nede for 1 uke siden, så langt nede at jeg bare ville forvinne,,,,,Men når tiden kommer for time hos henne da er siyuasjonen helt annerledes,da føler jeg meg bedre.Er tiden midt mellom så lite viktig????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, tiden i mellom er svaert viktig. I mine oeyne er den faktsik mer viktig enn selve terapien. (som hvordan bruker man det dere snakket om, hvordan bruker du det dere snakket om i hverdagen osav osv)

dette maa du snakke med henne om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, tiden i mellom er svaert viktig. I mine oeyne er den faktsik mer viktig enn selve terapien. (som hvordan bruker man det dere snakket om, hvordan bruker du det dere snakket om i hverdagen osav osv)

dette maa du snakke med henne om.

"som hvordan bruker man det dere snakket om, hvordan bruker du det dere snakket om i hverdagen osav osv"

LOL! ikke mer vin paa bella i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitis Gabonica

"som hvordan bruker man det dere snakket om, hvordan bruker du det dere snakket om i hverdagen osav osv"

LOL! ikke mer vin paa bella i dag!

Jeg ville ikke funnet meg i det om psykologen min hadde den instillingen. Hvordan i all videste verden skal det være mulig å gi noe god behandling når man ikke klarer å se helhetliig på en "pasients" situasjon? Det virker fullstendig meningsløst på meg i alle fall.

Kan bare råde deg til å ta dette opp med psykologen, eller evt. vurdere å bytte behandler. Du er den som vet best hva du trenger, ikke psykologen. Ingen kjenner deg bedre enn du selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden imellom hver time er kjempe viktig!Det er jo da du skal fungere i hverdagen om du skjønner hva jeg mener.Du er nødt til å ta dette opp med henne.Og går ikke det så annbefaler jeg deg å bytte behandler så fort som mulig.

En behandler skal høre på hva du har å si.Gjør ikke behandleren det så er det ikke noe vits å gå til den behandleren.

Ønsker deg alt godt og lykke til!:)Håper å høre fra deg om hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Spør henne :) Alltid en god ide.

Kanskje dette er et ledd i å få deg helt frisk og selvgående istedet for å fungere som en krykke for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...