Gå til innhold

leilighets priser...

Anbefalte innlegg

Gjest husløs
Skrevet

jeg er nylig blitt alenemor, og vet ikke hva jeg har krav på av penger. får utbetalt ca 11000 etter skatt i lønn på jobben.

er nå på kikk etter leilighet. bor i en liten by, hvor prisene sies og være okei.

hvor store leiligheter har dere?? hvor mange soverom? er dere alene om å betale? går det greit?

jeg kan få en til 4000, med 3 soverom på 120 kvadratmeter. men den er gammel og nedslitt i en bygård...

lurer veldig.

Skrevet

da jeg leide, betalte jeg 5500 for en toroms. Men bor i en ganske stor by hvor prisene er høye. klarer meg greit jeg, men har jo heldigvis litt høyere lønn å rutte med. Du er klar over at du kan søke om bostøtte?

Gjest levelenge
Skrevet

En stor leil. i gmlt. hus kan medføre ganske stort strømforbruk. Sjekk hva forbruket har vært tidligere. Regner med du skal bet.strøm i tillegg til leie.

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Som en under her sier så kan du søke om bostøtte. Du kan også spørre på trygdekontoret om du har krav på overgangsstønad. Det kommer ann på hvor gamle barna er. i tillegg har du krav på barnetrygd for et barn mer enn du faktisk har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...