Gjest Brødløs Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Har invitert venner på middag idag, og tenkte jeg skulle lage bruschetta som forrett. Men selvfølgelig har jeg ikke brød. Har derimot noen halvstekte baguetter, kan jeg bruke dem? Steker jeg dem på forhånd da, eller bare med "tomatfyllet" på? Klønete forklart, men håper noen kan hjelpe meg. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Du kan steke de på forhånd og avkjøle dem. Så pensler du de med olivenolje og setter de i ovnen, så de blir litt sprø. Uten tomtene på selvfølgelig :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Glemte å si at du skjærer i skiver før du pensler og steker de i ovnen, men det skjønte du sikkert. 0 Siter
Gjest Brødløs Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Du kan steke de på forhånd og avkjøle dem. Så pensler du de med olivenolje og setter de i ovnen, så de blir litt sprø. Uten tomtene på selvfølgelig :-) Var det jeg var litt usikker på. Om jeg skal steke de opp først, og så avkjøle, putte på fyllet og steke igjen. Men takk for at du svarte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.