Gå til innhold

Bruschetta

Anbefalte innlegg

Gjest Brødløs
Skrevet

Har invitert venner på middag idag, og tenkte jeg skulle lage bruschetta som forrett. Men selvfølgelig har jeg ikke brød. Har derimot noen halvstekte baguetter, kan jeg bruke dem?

Steker jeg dem på forhånd da, eller bare med "tomatfyllet" på? Klønete forklart, men håper noen kan hjelpe meg.

mil1365380270
Skrevet

Du kan steke de på forhånd og avkjøle dem. Så pensler du de med olivenolje og setter de i ovnen, så de blir litt sprø. Uten tomtene på selvfølgelig :-)

mil1365380270
Skrevet

Glemte å si at du skjærer i skiver før du pensler og steker de i ovnen, men det skjønte du sikkert.

Gjest Brødløs
Skrevet

Du kan steke de på forhånd og avkjøle dem. Så pensler du de med olivenolje og setter de i ovnen, så de blir litt sprø. Uten tomtene på selvfølgelig :-)

Var det jeg var litt usikker på. Om jeg skal steke de opp først, og så avkjøle, putte på fyllet og steke igjen. Men takk for at du svarte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...