Gå til innhold

Trenger hjelp til det nyeste GTA spillet! Noen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Gjest kristinee83
Skrevet

Har litt problemer jeg..

Har kommet så langt at jeg er nå i den tredje bydelen (husker ikke hva den heter men er øverst til venstre). Har fått verksted og alt, og har gjort en masse oppdrag..

Det siste oppdraget jeg fikk, som jeg og lurer litt på, var hos en på den fjerde bydelen (øverst til høyre..). Han var på en gård rett ved broen som jeg kom over med..

Fikk noen oppdrag hos han, bla. kjøre en bil, skyte ned noen helikoptre o.l..

Det siste jeg fikk, var å ganske enkelt dra til en nedlagt flyplass, og kjøpe den for han.. Han sa at jeg skulle tilby de en dollar eller noe sånt...sa de nei skulle jeg bare drepe de..

MEN jeg fant ingen folk (lette mye..), så jeg kjøpte likegodt flyplassen for mine egne penger....ble ikke akkurat en dollar menneh...

Uansett.. etter det var gjort, har jeg ikke fått noe mer oppdrag.. har gått timesvis å ventet på at noe skulle skje, men neeida..

Har tatt de modell-fly oppdragene (som var litt vanskelige..), så der er det ikke mer..

Eneste er det et slags oppdrag inni butikken.. Det står bare at jeg skal skyte så mange van\lastebiler som mulig med modellflyet.. Har gjort det flere ganger, men får ikke noe "oppdrag fullført", bare hvor mange poeng jeg fikk.. Tror det "oppdraget" bare er for gøy rett og slett..

Noen som vet hva jeg skal gjøre? Gjorde jeg feil i å kjøpe flyplassen selv?? Eller hvordan skaffer jeg meg oppdrag nå? Har ikke lagret det jeg gjorde, så jeg kan endre hvis det var feil..

Spillet er på playstation, og jeg har ikke brukt koder eller lignende..hvis det har noe å si..

Håper det er noen som kan hjelpe meg!!

Sorry at det ble litt langt..;)

Skrevet

mailen min er [email protected]

Innlegg i Doktor Online skal ikke inneholde informasjon om identifiserbare personer, herunder navn, telefonnummer, e-postadresse, post- eller besøksadresse, privatadresse eller personlige opplysninger eller annen konfidensiell informasjon.

Gjest mynona_aj
Skrevet

Innlegg i Doktor Online skal ikke inneholde informasjon om identifiserbare personer, herunder navn, telefonnummer, e-postadresse, post- eller besøksadresse, privatadresse eller personlige opplysninger eller annen konfidensiell informasjon.

Epostadressen som kristinee83 legger ut forteller ikke stort om henne. Det finnes hundrevis av innlegg her med slike anonyme adresser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...