Gå til innhold

Håper yoga hjelper ;)


Brittany1365380694

Anbefalte innlegg

Brittany1365380694

Hei,

Jeg er 21 år og jeg begynner og bli redd for å bli utbrent. Det er så mye å gjøre, jeg får ikke gjort ting raskt nok, jeg rekker alderi alt!!!

Jeg vet at jeg må prioritere anderledes. Kutte kravene i to. Men seriøst, det er lettere sagt enn gjort.

Jeg har en plan da, yoga! :) Håper det ikke blir enda en ting jeg nesten ikke rekker. (forriegang da jeg startet med yoga møtte jeg bare opp til første time, og da kom jeg forsent..) Men nå skal jeg klare det bra! :)

Godt å skrive litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du. Jeg har ikke brukt Yoga, men meditsjon.Nå sliter jeg med angst, men det hjalp meg faktisk.Jeg ble mye roligere, samt mer obs. på hvordan jeg puster, at jeg kan puste ned i bekkenet liksom. satt av en halv time to ganger om dagen, noe som hjalp meg iallfall. men du bør gjøre det over tid, for og merke endring i stressnivået ditt.Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Jeg har ikke brukt Yoga, men meditsjon.Nå sliter jeg med angst, men det hjalp meg faktisk.Jeg ble mye roligere, samt mer obs. på hvordan jeg puster, at jeg kan puste ned i bekkenet liksom. satt av en halv time to ganger om dagen, noe som hjalp meg iallfall. men du bør gjøre det over tid, for og merke endring i stressnivået ditt.Lykke til:)

hva slags meditasjon brukte du? har så lyst til å prøve noe slikt,men vet ikke hvor jeg finner ut hvordan å gjøre det rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags meditasjon brukte du? har så lyst til å prøve noe slikt,men vet ikke hvor jeg finner ut hvordan å gjøre det rett

Hm..det var ikke så lett og svare på. men en fysioterapeut hjalp meg med en teknikk..Jeg pleide og sitte en halv time hver dag. Lukek øynene, og puste langt og dypt ned i bekkenet hele tiden.satt i lotusstilling, pustet langt inn, dypt ned, og lot tankene som kom, komme,kjenne på dem, og slippe dem .Vanskelig helt her og forklare, men etterhvert ble dette min måte, og det fungerte for min del.Bare for meg til og begynne med og skulle site og puste en halv time, hadde jeg liksom ikke tid til.men det hadde jeg jo egentlig, og en bra måte og roe seg ned på.det tok tid før jeg fikk til og slippe pusten dypt ned i bekkenet, men treningen gav eterhvert resultater til og klare dette ellers også.Jeg tror pusten vår betyr en del hvordan vi føler oss i dagliglivet ellers også.Bli litt obs på hvordan du puster i ulike situasjoner du føler at du stresser,da går det an og ta en time out, og puste riktig.Det som er valdig vanlig i stresssituasjoner, er at man puster veldig overfladisk. det riktige er og slippe den ned i bekkenet og magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...