Inne Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Samboeren min klager over smerter i brystet nå han går og står oppreist. Han røyker og da gjør det enda vondere. 22år gammel... Hva er dette? Skal selfølgelig purre ham til lege på mandag, men bør vi kontakte legevakten? 0 Siter
Gjest trønderen Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Bør vel ringe legevakta for sikkerhets skyld. 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Bør vel ringe legevakta for sikkerhets skyld. Kan jo være en infeksjon eller noe. Med mindre han blir skikkelig dårlig med feber og dårlig allmenntilstand, vil jeg tro det er trygt å vente til i morgen. Håper han blir bedre fort 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Kan være pga stress. Mannen min gikk til lege med det samme. Var stress. 0 Siter
Inne Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Skrevet 9. januar 2005 Kan være pga stress. Mannen min gikk til lege med det samme. Var stress. Han påstår at faren har hatt noe lignende og det var stress... Fikk mannen din noen tips om hvordan det skulle bli bedre/ikke komme tilbake? Han har hatt vondt i et par dager nå... 0 Siter
Spirello Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvis han ikke hoster skikkelig og føler seg pjusk tror jeg dere kan utelukke lungebtennelse.. Det KAN være betente lungesekker, det har jeg hatt og gjorde vondt hver gang jeg trakk pusten litt dypt.. Fikk betennelsesdempende midler.. eller så kommer det av stress, mest sannsynlig. Da bør han selvfølgelig stresse ned, ta det med ro.. kanskje ta et par dager fri. Stresser han psykisk for tiden? Det kan være nok til at han får fysiske plager.. 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Han påstår at faren har hatt noe lignende og det var stress... Fikk mannen din noen tips om hvordan det skulle bli bedre/ikke komme tilbake? Han har hatt vondt i et par dager nå... Jeg har også tidvis slikt ubehag som følge av stive muskler og stress. Beste hjelpen for meg var en kombinasjon av fysioterapi og akupunktur. 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Han påstår at faren har hatt noe lignende og det var stress... Fikk mannen din noen tips om hvordan det skulle bli bedre/ikke komme tilbake? Han har hatt vondt i et par dager nå... Stresse ned.. Kanskje gå en liten tur hver dag. Avslappingsøvelser (yoga). Spise sundt og regelmessig, sove nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.