Gå til innhold

Vond sex - noen ganger??


Gjest Extra

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har et lite problem som i hvert fall ikke JEG blir klok på! Jeg lurer nemlig på hvorfor det i alle dager gjør så vondt noen ganger, under inntreninga? Til tross for at det er mer enn vått nok der nede?? Jeg mener, noen ganger må han støte noen ganger, så begynner det å hjelpe på en måte.. Men andre ganger må vi rett og slett avbryte, fordi jeg kommer aldri over den grensa at det gjør mer godt enn vondt.. Dette er jo veldig kjedelig når det først skjer (heldigvis ikke kjempeofte).. Men hva kan det skyldes da? Rett og slett at det er lenge siden sist? Andre forklaringer?

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berthold Grünfeld

Den vanligsre grunnen er at du spenner deg, slik at det oppstår spasmer, kramper, rundt skjedeinngangen. La han prøve med fingrene for å se om du er spent i muskulaturen, eller du kan prøve selv.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Profesor berthold Grünfeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...