Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere truse?

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506
Skrevet

Minst en gang for dagen, hvordan det?

Mvh

Skrevet

syns det var et latterlig spørsmål som krevde et like dumt svar, serru.

Enig!

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker at ting henger fritt og derfor brukes ikke truse.

Hvis jeg skal i et bedre selskap knyter jeg den heller rundt beinet så det ikke blir så åpenbart hva jeg går rundt med.

Truser er for kjærringer og homofile.

Skrevet

Hver morgen. Om natten ligger seg selvsagt truseløs. Det er fint å la smurfen få lufte seg litt.

Gjest tjohooo
Skrevet

Hver morgen. Om natten ligger seg selvsagt truseløs. Det er fint å la smurfen få lufte seg litt.

Smurfen? *lol*

Skrevet

"Smurfen"?! Du er kvinne, er du ikke? Neimen om jeg fikk lyst på noen "smurf" nå, gitt :-)

"............................."

Skrevet

Hver dag. Er det noen alternativer?

".........................."

Skrevet

Hvorfor smurfen? Er den blå?

Skrevet

Hvorfor smurfen? Er den blå?

Bare når den har hatt det travelt.

;oP

Angela1365380318
Skrevet

Minst en gang om dagen. Kjæresten min tar stort sett annenhvær dag og det er ikke jeg så fornøyd med, men du vet gamle gutter og deres vaner..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...