Gå til innhold

Hvordan få ut aggresjon?


Gjest innestengt aggresjon

Anbefalte innlegg

Gjest innestengt aggresjon

Det sies jo det at depresjon er innadvendt aggresjon. Jeg er deprimert og føler at dette tapper meg for krefter. Hvordan kan jeg kvitte meg med innestengt aggresjon? Synes det er vanskelig å vise aggresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du vil ha glede av bokse-trening eller lignende? Eller helt vanlig trening av ulike typer, som frigjør en del i kroppen. Det sies jo at å trene skal være bra for psyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror en bra måte og få vedt ut agressjonen din på er og leve etter din samvittighet.Prøv og kjenn etter hva du føler, hva du vil i ulike situasjoner.Det pleier som regel og innebære at du skuffer eller såre andre, men ellers så vil det være deg selv som svelger kameler, på andres bekostning.Da vil det bli deg selv du sårer istedet.Jeg tror og lytte til samvittighet, og prøve og være tydelig ovenfor seg selv og andre er en annen måte og gjøre seg selv fornøyd på, ved siden av trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å trene er en fin måte å få ut aggresjon på.Trener selv Taekwon-Do og får ut veldig mye av den aggersjonen som jeg bærer på gjennom hard trening.Kanskje det hjelper for deg også å finne noe som du har lyst til å trene.

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putekrig er en enkel og grei måte å få ut aggresjon på! Morsom også.

Har du ikke noen å ha putekrig med så smell puta i ei dør eller en vegg eller liknende. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noen tips bare

Springe, bokse i lufta, eller få en sånn sekk til å bokse på?

Eller du kan skrive.

Hvis det er en spesiell ting som irriterer deg, tenke gjennom saken og ta det opp med en som har medd et å gjøre, men da rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...