Gå til innhold

noen med candida erfaring??

Anbefalte innlegg

Gjest someone out there...

har mistanke om at jeg kanskje har candida og har tenkt å prøve ut en slik diett for å finne det ut..i denne dietten må jeg unngå sukker,gjær og mange andre ting som jeg vanligvis spiser en god del av.noen som har prøvd dette?hvordan gikk det?har begynnt å ta krom tabletter for å "forberede" kroppen på å måtte fungere uten sukker..men det er jo så mange andre ting man må unngå..vet ikke hvordan jeg skal få det til fordi her i huset lager jeg vanligvis ikke midagen selv,bor hjemme hos foreldrene mine..og det er også de som kjøper inn maten.de kan jo ikke ta hensyn til at jeg knapt kan spise noe av det vi pleier å spise. ifølge dietten skal jeg jo helst ikke ha noe krydder på maten en gang..

har veldig lyst til å prøve dette, men er jo ikke vits å gjøre et halvhjertet forsøk..vet det kommer til å bli vanskelig, og er redd jeg skal gå rundt og være konstant sulten ogfå lite enrgi og vondt i hodet, noe som ike passer min skolehverdag...

dietten skal jo bare vare i 2 uker, men likevel..noen som har noen tips eller som kan dele erfaringer?denne dietten er noe jeg må gjennom for å kunne få videre behandling og for å sjekke om det er stor sannsynlighet for at jeg har candida..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170045-noen-med-candida-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk "candida clubben"s

webside: http://home.online.no/~candida/.

For å bekrefte (eller utelukke) candida, bør

du holde dietten lengre

enn 2 uker. Har du *mye*

sopp i kroppen/tarmen vil du dessuten oppleve at symptomene blir verre.

Dette kalles "Herxheimers

reaksjon" og kan vare

fra 1-4 uker før du blir

bedre.

Anbefaler deg å ta kontakt med biopat (naturmedisiner) hvis mulig. H*n kan bidra med

homeopatiske midler, soppdrepende urter ++

Skolemedisinen har faktisk mange soppdrepende midler, men det kan være vanskelig å finne en lege

som behandler CRC (candida relatert complex)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...