Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ett innlegg om The sims på "100 nyeste" og da kom jeg på at jeg også har ett sims spørsmål..

Jeg spiller The Sims 1 på PS2.

Jeg er nå kommet til level 3, der jeg skal holde en "kjempe fest og treffe en ny person å dele leilighet med". Bor nå sammen med "mimmi".

Jeg holder fester, men personen min blir så fort sliten. Etter jobb klarer hun ikke så mye.

Så når jeg spør personer om å bli romkamerater (spør de som er blitt "venn av familien"), da sier de bare "Nei, du må lage bedre fester. Ordne mat og bobblebad osv. Hjelper at du er i bedre humør også"

Men åssen kommer jeg videre nå da? Jeg holder fester, men personen er da alltid litt sliten. (Lite energi nivå.)

Og jeg griller og serverer middag.

Ser noen av festdeltagerene drømmer om en gitar.. Den solgte jeg for å få råd til Plastma tv. Trenger kanskje denne gitaren??

(Sorry at dette ble langt)

Vennlig hilsen,

Gjest heheee
Skrevet

Hehe. Jeg spilller ikke sims 1, bare 2, og det samme skjer hos meg, at personen blir trøtt etter jobb, men da kan du vel bare la den hvile litt, ta en lur på sofaen en times tid vettu, så får hun mer energi med en gang;) Og spis mat, det er viktig. Lykke til!;)

Skrevet

Hehe. Jeg spilller ikke sims 1, bare 2, og det samme skjer hos meg, at personen blir trøtt etter jobb, men da kan du vel bare la den hvile litt, ta en lur på sofaen en times tid vettu, så får hun mer energi med en gang;) Og spis mat, det er viktig. Lykke til!;)

Takk!

Føler at jeg får det så travelt med å lage de festene, så jeg rekker nesten ikke en blund. Men jeg skal la henne sove en time som du sier. Tusen tusen takk!!:)

Er kjedelig når man står fast slik:)

Vennlig hilsen,

Gjest ffffffffff
Skrevet

Takk!

Føler at jeg får det så travelt med å lage de festene, så jeg rekker nesten ikke en blund. Men jeg skal la henne sove en time som du sier. Tusen tusen takk!!:)

Er kjedelig når man står fast slik:)

Vennlig hilsen,

Jeg pleier å la personen min skulke jobben en dag, slik at hun kan sove om formiddagen og er maks opplagt til fest.

Mimmi kan grille, selv må du lage mat og snakke med litt forskjellige folk. Da hjelper det om Mimmi har fått med seg noen i boblebadet.

Skrevet

Bli hjemme fra jobb en dag, du blir ikke sparket for det (hvertfall ikke i PC-versjonen).

Da kan du ta deg en fest på topp energinivå :-)

Skrevet

Jeg pleier å la personen min skulke jobben en dag, slik at hun kan sove om formiddagen og er maks opplagt til fest.

Mimmi kan grille, selv må du lage mat og snakke med litt forskjellige folk. Da hjelper det om Mimmi har fått med seg noen i boblebadet.

Ok, tusen takk!

Ble litt lei når jeg ikke kom videre.. Da skal jeg prøve dette:)

Klem,

Skrevet

Bli hjemme fra jobb en dag, du blir ikke sparket for det (hvertfall ikke i PC-versjonen).

Da kan du ta deg en fest på topp energinivå :-)

Tusen takk for tips! Da skal jeg prøve det:) Mistet tålmodigheten når jeg alrdi kom meg videre...:)

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...