Gjest Rusle Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Hvordan skal jeg installere objekter, klær osv. til Sims 2? Dobbeltklikker på på en fil slik at det dukker opp en blått vindu der det står at man må dobbelklikke for å installere. Nå har jeg klikket på ca 20 stk, men ingen objekter har blitt installert. Hva er det jeg gjør feil? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 skjønte ikke spørsmålet ditt jeg, mener du å laste ned objekter fra nettet? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 skjønte ikke spørsmålet ditt jeg, mener du å laste ned objekter fra nettet? Har lastet ned en del fra nettet. Har dobbelklikket på filen, men objektene kommer ikke inn i spillet, bortsett fra de som har en fil som ser ut som en pakke. Har også prøvd å legge filene i C: Dokumenter, EA-games, Sims, Downloads, men de kommer ikke fram :-( 0 Siter
Gjest vil jeg og Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hvor fant du klær og sånne ting du lastet ned da? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hvor fant du klær og sånne ting du lastet ned da? Har ikke linkene her, men søk på "sims 2 downloads". 0 Siter
Gjest vil jeg og Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Har ikke linkene her, men søk på "sims 2 downloads". Har funnet de Men har ikke den mappen det står den skal settes i, altså mappen "downloads" i sims 2, på C. Kommer inni der, men det står mange andre mapper,men altså ikke den. Hva skal jeg gjøre? Opprette den selv? Går vel ikke det... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Har funnet de Men har ikke den mappen det står den skal settes i, altså mappen "downloads" i sims 2, på C. Kommer inni der, men det står mange andre mapper,men altså ikke den. Hva skal jeg gjøre? Opprette den selv? Går vel ikke det... Mener å ha lest at første gang du installerer gjør du ingenting, neste gang lager du en Download-mappe. Aner ikke hvorfor. Vil du si i fra hvis du får objektene inn i spillet? ;-) 0 Siter
Gjest vil jeg og Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Mener å ha lest at første gang du installerer gjør du ingenting, neste gang lager du en Download-mappe. Aner ikke hvorfor. Vil du si i fra hvis du får objektene inn i spillet? ;-) ah, skal prøve. Jada, skal si ifra jeg;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.