Gå til innhold

Sims 2, installere ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg installere objekter, klær osv. til Sims 2? Dobbeltklikker på på en fil slik at det dukker opp en blått vindu der det står at man må dobbelklikke for å installere. Nå har jeg klikket på ca 20 stk, men ingen objekter har blitt installert.

Hva er det jeg gjør feil?

Skrevet

skjønte ikke spørsmålet ditt jeg, mener du å laste ned objekter fra nettet?

Skrevet

skjønte ikke spørsmålet ditt jeg, mener du å laste ned objekter fra nettet?

Har lastet ned en del fra nettet. Har dobbelklikket på filen, men objektene kommer ikke inn i spillet, bortsett fra de som har en fil som ser ut som en pakke. Har også prøvd å legge filene i C: Dokumenter, EA-games, Sims, Downloads, men de kommer ikke fram :-(

Gjest vil jeg og
Skrevet

Hvor fant du klær og sånne ting du lastet ned da?

Skrevet

Hvor fant du klær og sånne ting du lastet ned da?

Har ikke linkene her, men søk på "sims 2 downloads".

Gjest vil jeg og
Skrevet

Har ikke linkene her, men søk på "sims 2 downloads".

Har funnet de ;) Men har ikke den mappen det står den skal settes i, altså mappen "downloads" i sims 2, på C. Kommer inni der, men det står mange andre mapper,men altså ikke den. Hva skal jeg gjøre? Opprette den selv? Går vel ikke det...

Skrevet

Har funnet de ;) Men har ikke den mappen det står den skal settes i, altså mappen "downloads" i sims 2, på C. Kommer inni der, men det står mange andre mapper,men altså ikke den. Hva skal jeg gjøre? Opprette den selv? Går vel ikke det...

Mener å ha lest at første gang du installerer gjør du ingenting, neste gang lager du en Download-mappe. Aner ikke hvorfor.

Vil du si i fra hvis du får objektene inn i spillet? ;-)

Gjest vil jeg og
Skrevet

Mener å ha lest at første gang du installerer gjør du ingenting, neste gang lager du en Download-mappe. Aner ikke hvorfor.

Vil du si i fra hvis du får objektene inn i spillet? ;-)

ah, skal prøve. Jada, skal si ifra jeg;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...