Gå til innhold

Dobørsten din

Anbefalte innlegg

Gjest den blir vel ren da vel
Skrevet

Setter den i en melkekartong fylt med sterkt klorinvann.

Skrevet

Har aldri tenkt på å rengjøre den...

Har en sånn plastikkgreie som jeg bare kaster etter en stund og kjøper en ny...

Skrevet

Heller klorin i beholderen den står i og lar det stå sånn et par timer eller natten over.

Gjest setter frem ny veldig ofte
Skrevet

Jeg bruker den jo når jeg vasker toalettet (med vaskemiddel), og børsten blir ganske ren.

Jeg kjøper en eller to nye hver gang jeg er på IKEA (er innom der ganske ofte..), der koster de 5,- eller noe sånn. Så jeg kaster ofte, og setter frem en ny. Slik bruk og kast er vel omtrent like (lite) miljøvennlig som å bruke store mengder klorin.

Skrevet

Jeg skyller dobørsten i vannet som kommer når jeg skyller ned i doen. Så heller jeg klorin eller domestos nedi doen og lar dobørsten ligge der i noen timer.

Voila!!

Skrevet

Jeg reggjør den ikke noe spesielt - kjøper heller nye med jevne mellomrom.

Gjest Mr Papp
Skrevet

Setter den i en melkekartong fylt med sterkt klorinvann.

Takk for svar!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Har aldri tenkt på å rengjøre den...

Har en sånn plastikkgreie som jeg bare kaster etter en stund og kjøper en ny...

Takk for svar!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Heller klorin i beholderen den står i og lar det stå sånn et par timer eller natten over.

Takk for svar!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg bruker den jo når jeg vasker toalettet (med vaskemiddel), og børsten blir ganske ren.

Jeg kjøper en eller to nye hver gang jeg er på IKEA (er innom der ganske ofte..), der koster de 5,- eller noe sånn. Så jeg kaster ofte, og setter frem en ny. Slik bruk og kast er vel omtrent like (lite) miljøvennlig som å bruke store mengder klorin.

Takk for svar!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg skyller dobørsten i vannet som kommer når jeg skyller ned i doen. Så heller jeg klorin eller domestos nedi doen og lar dobørsten ligge der i noen timer.

Voila!!

Takk for svar!

Gjest Mr Papp
Skrevet

Vi har svart ! :-) hehehe - til 9,-

Nåja.. Ditt svar står til mellom E og stryk. :-)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Jeg reggjør den ikke noe spesielt - kjøper heller nye med jevne mellomrom.

Mjo.. De koster ikke noe særlig, så. Takk for svar.

Skrevet

Nå har vi lagt all vår sjel i å fortelle deg hvordan vi rengjør dobørsten, så nå VIL vi vite om du kommer til å følge noen av rådene.

Altså - hvordan kommer du til å rengjøre dobørsten din i fremtiden?

Skrevet

Jeg bruker ikke dobøster - jeg synes de er utrolig ekle. Jeg vasker med engangssvamp og kaster den etterpå.

mil1365380270
Skrevet

Jeg bruker ikke dobøster - jeg synes de er utrolig ekle. Jeg vasker med engangssvamp og kaster den etterpå.

Hanskene også da? :-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Nå har vi lagt all vår sjel i å fortelle deg hvordan vi rengjør dobørsten, så nå VIL vi vite om du kommer til å følge noen av rådene.

støtter fyrlykt - hva vil du legge deg på i fremtiden her, av alle de gratis rådene du har fått??

:)

Gjest Mr Papp
Skrevet

Det sier jeg ikke.

Men takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...