Gå til innhold

Medisin eller ikke?


deprimert med mange tanker

Anbefalte innlegg

deprimert med mange tanker

Sitter her med en pakke Paroxetin, i natt hadde jeg det helt klart for meg at jeg ville begynne på tablettene, jeg har slitt så lenge og kommer ingen vei. Våkenettene blir fler og fler og ønsket om å få dø kommer oftere.

Men så leser jeg bivirkningene, orker jeg det? Sliter med vekta allerede, orker jeg å risikere å legge på meg enda mer?

Men orker jeg å møte folk uten tablettene? Den sosiale angsten bare øker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hode full av hemmligheter.

Hei.... Jeg har ikke egene erfainger om det du spør om, men min stemor har... hun ville ikke bruke medisin, og var deprimert, trist og lei. Nå har hun endelig innsett at tabelettene hjelper henne, og hun tar dem. Hun har det veldi bra, koser seg, og er blitt mye enklere å forholde seg til... At hun hsr lskt på seg flere kilo ser ikke ut til at hun bryr seg så meget om, og omgivelsene godtat hun som den hun er....

klem sendes til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pilletriller

Alle får ikke alle bivirkningene som er lista opp. Noen får noen, få eller ingen får alle og noen får ingen.

Du kan jo prøve, du har alltids mulighet for å slutte (trappe ned) om du skulle få bivirkninger som du synest ikke er til å leve med.

Ellers finnes medisiner mot depresjon som ikke skal ha vektøkning som bivirkning.Forstod det slik at det var dette med økt vekt du var mest redd for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...