Gå til innhold

om foster og fosterdød... kan noken svare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit dokke noke om kva som skjer omkring en plutselig fosterdød? Har barnet det vondt? går det fort når barnet dør? Veit en noke om kva et 24-25 ukers gammelt foster føler? Kan noken forklare til meg, kva som skjer i kroppen til fosteret OG mora dersom eit foster døyr? Mange seier at ein sjelden finn grunnen til at et foster dør, men det må vel vere NOKE idealistisk svar på det?

Gjest heldigvis var jeg heldig
Skrevet

Dette er det helt umulig å svare deg på. Det er mange grunner til at et barn dør i mors liv. Mange ganger finner de ut hvorfor, andre ganger ikke.

Det kan være feil og sykdommer både hos mor og barn, eller rett og slett uheldige omstendigheter.

Spør legen du hadde om det gjelder deg selv, og få en skikkelig forklaring. Om ikke kan du søke litt rundt på nettet. Men om dette ikke gjelder deg ville jeg ikke lest for mye om det, man kan vite for mye og engste seg unødig vet du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...