Gå til innhold

Hva hjelper mot røyksug?

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Flink pike :-) Frisk luft og å lese om helseskadelige virkninger kanskje. Hva med å henge opp noe fæl dokumentasjon på skjermen og kjøpeskapet?

Skrevet

Fjern alle askebegre, IKKE sitt med venninner når de røyker - gjør heller noe annet akkurat da.. Tygg tyggis, spis frukt.. ?

jeg sleit når jeg sto ute med folk sm røyka.. jeg er ikke på røykerommet lenger på jobben... blir usosialt da, men overlever..

Skrevet

Tenk så myyye bedre du får det uten nikotin!

Det første dagene er verst, så går det over. Har vært røykfri siden november jeg :)

Godteri hjelper!

Skrevet

Tenk så myyye bedre du får det uten nikotin!

Det første dagene er verst, så går det over. Har vært røykfri siden november jeg :)

Godteri hjelper!

Jeg siden oktober (dvs. jeg har tatt 2 røyk) og vekta har gått opp 5kg. Så godis er IKKE å anbefale ;-)

Skrevet

Jeg siden oktober (dvs. jeg har tatt 2 røyk) og vekta har gått opp 5kg. Så godis er IKKE å anbefale ;-)

Tør ikke gå på vekta jeg, men jeg skal slanke meg om et halvt år...

Skrevet

Tør ikke gå på vekta jeg, men jeg skal slanke meg om et halvt år...

Vekta har nå edelig stoppet og jula gjorde også sitt. Så nå skal jeg ta tak i det. Har også ønske om å bli gravid nå, så da er det fint å legge om til sunnere vaner og mer mosjon. Lykke til videre !

Skrevet

Vekta har nå edelig stoppet og jula gjorde også sitt. Så nå skal jeg ta tak i det. Har også ønske om å bli gravid nå, så da er det fint å legge om til sunnere vaner og mer mosjon. Lykke til videre !

;o)

Gjest en mamma i nord
Skrevet

Kanskje boken "endelig røykfri" og aktivitet når suget melder seg.

Lykke til :-)

Skrevet

Når du slutter å røyke får du bedre luktesans og smaksans. Tenk på hvor mye mer det vil smake av den gode maten etter en stund som røykfri!! Lykke til!

Skrevet

Ut og løp, fresk luft og greier. Snart begynner du å lure på hvor du hadde hue hen da du røykte, og så blir'u så anti at det ække te å tru.

Helt sant!

Gjest niksamatad
Skrevet

Jeg sluttet for 3 måneder siden og det gikk kjempefint. Helt til nå. Nå har jeg tidenes røyksug og er helt besatt av tanken. Fortell meg hvordan jeg kan la være å begynne igjen, så er jeg takknemmelig. Har lest boken, men den funker liksom ikke når jeg leser den for 2. gang... Sukk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...