Gjest LucySky Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Vi skal være borte et per uker. Ettersom jeg har hjemmekontor, ville jeg gjerne at PC'en min fortalte de som mailer meg det. Er det en funksjon man må skaffe seg, eller ligger den et sted i Windows XP Professional, som jeg har, for eksempel? Og i tilfelle ja: hvor da??? 0 Siter
H@yley Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Det finner du i mail-programmet du bruker. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Bruker du outlook? I såfall går du inn på "verktøy" og "fraværsassistent". 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Det finner du i mail-programmet du bruker. Å, flott! Takk! 0 Siter
fnutt Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Å, flott! Takk! Husk at PC'en din må være koblet til internett hele denne tiden, hvis den skal svare på emailene.... 0 Siter
citoyen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Bruker du outlook? I såfall går du inn på "verktøy" og "fraværsassistent". Men husk at PCen må stå påslått og tilkoblet internett for at dette skal fungere! 0 Siter
Nikki Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Dersom du har online-adresse, kan du gjøre dette på epostleseren til Telenor på nettet. Fordelen med å legge det inn der, er at det fungerer selv om maskina di er slått av. 0 Siter
noami Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Mener da de fleste emailproviderne har denne muligheten (slå på en autosvarmail greie som forteller folk som mailer deg at du er borte i denne perioden). Å ha maskinen på hele tiden (både påslått + påkoblet nettet) mens du er borte er litt vel risikabelt i forhold.. 0 Siter
noami Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Mener da de fleste emailproviderne har denne muligheten (slå på en autosvarmail greie som forteller folk som mailer deg at du er borte i denne perioden). Å ha maskinen på hele tiden (både påslått + påkoblet nettet) mens du er borte er litt vel risikabelt i forhold.. Og hvordan, logg på emailkontoen din med en browser og sjekk settings eller noe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.