Gå til innhold

Hvordan legge inn fravær på PC?

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Vi skal være borte et per uker. Ettersom jeg har hjemmekontor, ville jeg gjerne at PC'en min fortalte de som mailer meg det. Er det en funksjon man må skaffe seg, eller ligger den et sted i Windows XP Professional, som jeg har, for eksempel?

Og i tilfelle ja: hvor da???

Skrevet

Bruker du outlook?

I såfall går du inn på "verktøy" og "fraværsassistent".

Gjest LucySky
Skrevet

Det finner du i mail-programmet du bruker.

Å, flott! Takk!

Skrevet

Å, flott! Takk!

Husk at PC'en din må være koblet til internett hele denne tiden, hvis den skal svare på emailene....

Skrevet

Bruker du outlook?

I såfall går du inn på "verktøy" og "fraværsassistent".

Men husk at PCen må stå påslått og tilkoblet internett for at dette skal fungere!

Skrevet

Dersom du har online-adresse, kan du gjøre dette på epostleseren til Telenor på nettet. Fordelen med å legge det inn der, er at det fungerer selv om maskina di er slått av.

Skrevet

Mener da de fleste emailproviderne har denne muligheten (slå på en autosvarmail greie som forteller folk som mailer deg at du er borte i denne perioden). Å ha maskinen på hele tiden (både påslått + påkoblet nettet) mens du er borte er litt vel risikabelt i forhold..

Skrevet

Mener da de fleste emailproviderne har denne muligheten (slå på en autosvarmail greie som forteller folk som mailer deg at du er borte i denne perioden). Å ha maskinen på hele tiden (både påslått + påkoblet nettet) mens du er borte er litt vel risikabelt i forhold..

Og hvordan, logg på emailkontoen din med en browser og sjekk settings eller noe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...