Gå til innhold

lønn under svangerskapspermisjon


Gjest bekymret

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret

Hei! Jeg er nygravid og nå bekymrer jeg meg for hvor stor lønn jeg vil få utbetalt under en evt. sykemelding og svangerskapspermisjon.

Jeg vet jo at trygdekontoret dekker 6 G; men jeg tjener over den summen. Hvis jeg ikke får utbetalt det overskydene må jeg sannsynlighvis begynne å jobbe igjen så raskt som mulig etter fødselen.

Jeg har to arbeidsgivere innen Osloområdet, hovedarb.giver i APO og den andre i Oslo kommune.

Har forsøkt å forhøre meg på personalkontoret, men får bare forvirrende svar, og jeg har jo ikke lyst til å fortelle at jeg er gravid riktig enda heller...Vet ikke helt hvor jeg kan spørre så jeg håper noen her vet.

Svært takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bekymret

Jeg fikk ikke med meg spørsmålet?

Det jeg forsøkte å spørre om er om du vet om jeg vil få utbetalt full lønn under permisjonen. Dvs. om arb.givere utbetaler mellomlegget mellom 6 G og full lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg forsøkte å spørre om er om du vet om jeg vil få utbetalt full lønn under permisjonen. Dvs. om arb.givere utbetaler mellomlegget mellom 6 G og full lønn.

Dette kommer helt an på den enkelte arb. plass, så du må nok nesten høre med personalkontoret en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...