Gå til innhold

sms-mania

Gjest Nysgjerrigpetra!

Anbefalte innlegg

Gjest Nysgjerrigpetra!
Skrevet

Hvordan fung. dette abonnementet. Har nå 2000 gratis sms. Blir de slettet når mnd. er over?

Skrevet

Ja, du får 2000 sms inkludert i prisen (200 kr) per måned. De du ikke bruker opp er tapt. Du må betale 200 kr hver måned for å ha SMS mania.

http://netcom.no/DittAbo/tjenestermobilen/sms.html

Det hadde lønt seg for 13-åringen min! :) Vi har YoungTalk - også 200,- men da bruker hun jo opp de 200 på en ukes tid - men får ikke mer heller.

Skrevet

Det hadde lønt seg for 13-åringen min! :) Vi har YoungTalk - også 200,- men da bruker hun jo opp de 200 på en ukes tid - men får ikke mer heller.

Men SMS mania kommer på toppen av vanlige abonnement, ikke istedenfor.

"SMSmania er tilgjengelig for alle våre private abonnenter (ikke kontant)." (se også den linken jeg la ut.

Skrevet

Men SMS mania kommer på toppen av vanlige abonnement, ikke istedenfor.

"SMSmania er tilgjengelig for alle våre private abonnenter (ikke kontant)." (se også den linken jeg la ut.

typisk! :-)

Skrevet

Kan ikke 13-åringen kjøpe SMS Mania for 200 kr selv da? Eller fylle på YoungTalk'en med sånn påfyll-greie (ikke kontantkort, se linken)? SMS Mania kan jo bestilles og avbestilles måned for måned etter behov (og ettersom om 13-åringen

http://netcom.no/NyttAbo/youngtalk.html

http://netcom.no/DittAbo/tjenestermobilen/sms.html

hvor skulle hun få de 200 fra da? :)

Hun får jo 200 i abbonement fra før i tillegg til ukelønn - så nei gitt!

Skrevet

Det kunne jo tenkes at en 13-åring gikk med avisa for å få noen egne kroner... :-)

Skrevet

Forresten, det mest lønnsomme måtte vel være å kombinere et EasyTalk-abonnement til 49 kr/mnd med SMS Mania til 200, altså 250 kr tilsammen - forutsatt at 13-åringen ikke ringer nevneverdig i tillegg til å sende sms da, slik at kostnaden faktisk BLIR 250 og ikke langt mer pga tellerskritt. Men en slik løsning er kanskje bedre i teorien enn i praksis, hva vet vel jeg, som ikke har barn sjøl... hehe!

Skrevet

Det kunne jo tenkes at en 13-åring gikk med avisa for å få noen egne kroner... :-)

Skal gi ho mailadressa di! hehe

Skrevet

Forresten, det mest lønnsomme måtte vel være å kombinere et EasyTalk-abonnement til 49 kr/mnd med SMS Mania til 200, altså 250 kr tilsammen - forutsatt at 13-åringen ikke ringer nevneverdig i tillegg til å sende sms da, slik at kostnaden faktisk BLIR 250 og ikke langt mer pga tellerskritt. Men en slik løsning er kanskje bedre i teorien enn i praksis, hva vet vel jeg, som ikke har barn sjøl... hehe!

Hehe - flere i klassen henns hadde abbonement - men de har nå kontantkort eller YoungTalk ja....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...