ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Er det noe muffens med DC++ om dagen? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Nei, hvordan det? Funker helt fint hos meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Nei, hvordan det? Funker helt fint hos meg. Jeg får ikke lastet ned noe. Når jeg søker på noe finner jeg det jeg søker etter, men øverst ligger det en tekstfil som sier "searching is currently disabled...". Så forsøker jeg å laste ned noe, og den laster ned informasjonen om fila jeg har trykket på, men gir seg før den begynner å laste selve fila. 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg får ikke lastet ned noe. Når jeg søker på noe finner jeg det jeg søker etter, men øverst ligger det en tekstfil som sier "searching is currently disabled...". Så forsøker jeg å laste ned noe, og den laster ned informasjonen om fila jeg har trykket på, men gir seg før den begynner å laste selve fila. Jeg aner ikke hva som kan være galt. Har lastet ned en del filer i dag, og alt har funket fint. Hvis det gjentar seg, kanskje du burde slette den, og innstalere på ny? 0 Siter
Gjest snart stormvær igjen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Klarte ikke å laste noe her en dag. Har ikke prøvd siden da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Jeg aner ikke hva som kan være galt. Har lastet ned en del filer i dag, og alt har funket fint. Hvis det gjentar seg, kanskje du burde slette den, og innstalere på ny? Hørtes ut som en god ide! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Klarte ikke å laste noe her en dag. Har ikke prøvd siden da. Forsøk nå. Det virker litt rart hvis feilen ligger hos meg. 0 Siter
Gjest snart stormvær igjen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Forsøk nå. Det virker litt rart hvis feilen ligger hos meg. Går visst fint nå! Håper du får det til å virke igjen snart.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Går visst fint nå! Håper du får det til å virke igjen snart.. Fikk den til å funke nå. Det lå en eller annen bug inne på et hub som lå inne blant mine favoritter. Var visst bare å fjerne den hubben. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.