Gå til innhold

DC++

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Nei, hvordan det? Funker helt fint hos meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, hvordan det? Funker helt fint hos meg.

Jeg får ikke lastet ned noe.

Når jeg søker på noe finner jeg det jeg søker etter, men øverst ligger det en tekstfil som sier "searching is currently disabled...".

Så forsøker jeg å laste ned noe, og den laster ned informasjonen om fila jeg har trykket på, men gir seg før den begynner å laste selve fila.

Lips1365380508
Skrevet

Jeg får ikke lastet ned noe.

Når jeg søker på noe finner jeg det jeg søker etter, men øverst ligger det en tekstfil som sier "searching is currently disabled...".

Så forsøker jeg å laste ned noe, og den laster ned informasjonen om fila jeg har trykket på, men gir seg før den begynner å laste selve fila.

Jeg aner ikke hva som kan være galt. Har lastet ned en del filer i dag, og alt har funket fint. Hvis det gjentar seg, kanskje du burde slette den, og innstalere på ny?

Gjest snart stormvær igjen
Skrevet

Klarte ikke å laste noe her en dag. Har ikke prøvd siden da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg aner ikke hva som kan være galt. Har lastet ned en del filer i dag, og alt har funket fint. Hvis det gjentar seg, kanskje du burde slette den, og innstalere på ny?

Hørtes ut som en god ide!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Klarte ikke å laste noe her en dag. Har ikke prøvd siden da.

Forsøk nå. Det virker litt rart hvis feilen ligger hos meg.

Gjest snart stormvær igjen
Skrevet

Forsøk nå. Det virker litt rart hvis feilen ligger hos meg.

Går visst fint nå! Håper du får det til å virke igjen snart..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Går visst fint nå! Håper du får det til å virke igjen snart..

Fikk den til å funke nå. Det lå en eller annen bug inne på et hub som lå inne blant mine favoritter.

Var visst bare å fjerne den hubben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...