Gå til innhold

Hva kan det feile meg?

Anbefalte innlegg

Gjest SykStudinne
Skrevet

Føler meg kvalm veldig ofte, er også dårlig og sliten. Har liksom ikke så mye energi som jeg burde hatt heller. Dessuten han jeg hatt oppkast syken 3 ganger i høst! Og før det er det nesten 10 år siden sist!

Det er jo typiske tegn på graviditet, men jeg tar pillen min helt nøyaktig, og har mensturasjon når den skal være.

Har hørt om kvinner som har født barn i doskålen og ikke visst de var gravid fordi de hadde mensen. Men kroppen min er som før, har ikke merket at magen har vokst eller at den føles anderledes, så jeg er helst sikkert ikke gravid. Er det noe annet som kan feile meg?

Lips1365380508
Skrevet

Ta en test så vet du det sikkert. Men trener du? spiser du sunt? Tar du jern? alt dette kan bidra til at du føler deg bedre, hvis du ikke er gravid. Ellers, så er jo denne tiden på året perfekt til sykdom, og trøtthet hos de fleste. Bare været gjør en deppa... så kom deg ut i lyset ;)

Skrevet

Sover du nok? Spiser du regelmessig og variert?

Jeg blir i hvert fall både kvalm og sliten når jeg slurver med søvn og kosthold over lengre perioder.

For øvrig: Dersom du kaster opp, er det ikke sikkert at p-piller gir deg tilstrekkelig beskyttelse i en periode. Mener ikke med dette at du er gravid, altså - men det kan være greit å vite.

Gjest jeg måtte bare komme med det
Skrevet

Leger sier at folk som ikke "vet" at de er gravide ikke _vil_ vite det. Det går ikke an å ikke merke de fysiske forandringene, men det går an å fornekte...

Skrevet

Jeg ble kvalm av å bruke pillen. Kanskje du kan prøve en annen type prevensjon en periode?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...