Gå til innhold

Atarax/Sobril.


Dory

Anbefalte innlegg

Jeg har fått sobril 15 mg, og atarax.

For tiden, mens jeg venter på hjelp har jeg tatt 2 atarax (10mg) pr dag.

Er dette for mye? Blir ikke sløv av de, bare litt mere rolig. (Fungerer ikke så masse, men ok.)

Dersom tankene blir værre, tar jeg en sobril 15 mg. Jeg tar 1-2 sobril pr uke.

Håper ikke dette er for mye. Og er atarax farlig over tid, slik at jeg må trappe ned??

Tar i tilleg 20 mg cipralex. (Har tatt 20 mg i 2 uker, føler meg bedre:)

Lurer også på en ting til. I dag ringte de fra jobben. Lurte bare på åssen det gikk. Da sa jeg at det ikke gikk så bra, og at jeg fortsatt venter på hjelp. Da sa hun at noen andre på jobben også var blitt sykemeldt, og at det egentlig var litt krise der. Da fikk jeg sååå dårlig samvittighet. Er det lov å si dette til meg som er sykemeld? Føler nå jeg bør komme meg på jobb. Men jeg skal jo omskoeres.. Kan nesten ikke si det til de, før jeg har fått godkjenning.

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bitis Gabonica

1-2 Sobril i uka tør jeg påstå er helt safe. Men man bør ikke bruke det noe særlig oftere, i alle fall ikke over lang tid.

Atarax er egentlig en allergimedisin (antihistamin), og skal i følge felleskatalogen ikke være vanedannende.

Når det gjelder jobben din, så kan ingen tvinge deg tilbake til den. At noen andre også er blitt sykemeldt og at de blir underbemannet kan du ikke gjøre noe med. Sykdom er rett og slett uflaks man ikke kan gjøre noe med. Du må rett og slett tillate deg å være kjynisk nok til å si at det ikke er ditt problem at de sliter med underbemanning. Nå skal du heller tenke på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Jeg har fått truxal som jeg skal ta ca to av om dagen i forbindelse med anfall.. også har jeg fåttcitalopram som virkelih kjører huet mitt.. noen råd???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 Sobril i uka tør jeg påstå er helt safe. Men man bør ikke bruke det noe særlig oftere, i alle fall ikke over lang tid.

Atarax er egentlig en allergimedisin (antihistamin), og skal i følge felleskatalogen ikke være vanedannende.

Når det gjelder jobben din, så kan ingen tvinge deg tilbake til den. At noen andre også er blitt sykemeldt og at de blir underbemannet kan du ikke gjøre noe med. Sykdom er rett og slett uflaks man ikke kan gjøre noe med. Du må rett og slett tillate deg å være kjynisk nok til å si at det ikke er ditt problem at de sliter med underbemanning. Nå skal du heller tenke på deg selv.

Tusen takk. Det var godt å hørw ang jobben..

Ja det er jo egentlig ikke mitt problem. Og synes egentlig det var litt dårlig av de å hinte om at det var det sååå travelt. Jaja:)

Tusen takk!:)

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Atarax'en tror jeg ikke skal være noe problem :)

Hvorfor har du ikke fått 25 mg hvis 10 mg ikke virker?

Heisan!

Takk for svar:)

Hmm, vet ikke hvorfor jeg fikk 10 mg.. Visste ikke at det fantes 25 mg. Men legen min sa at jeg kunne ta 2 om jeg trengte det, altså 20 mg.

Vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...