Gå til innhold

Har meldt meg ut...


Orio

Anbefalte innlegg

Har meldt meg ut. Har ikke vært ute av huset siden romjula. Har knapt vært ute av senga. Det skjer så mye forferdelig i verden, jeg orker ikke være med på det lenger. Avbestiller timer hos lege og psykolog, dropper gruppeterapi. Klarer ikke annet enn å stenge verden ute.

Vet jeg ikke kan fortsette med dette, men vet ikke hvordan jeg skal klare å snu det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Også en som lider

Trist å høre, Orio. Klart det er mye fælt for tiden, men vi må stå sammen vi som er igjen, prate sammen og støtte hverandre. Det er så viktig med den daglige kontakt med mennesker vi kan prate om alt med.

Veldig synd at du ikke orker å gå til legene dine, det hadde du nok trengt i disse dager.

Prøv å tenke litt framover da, tenk positivt og tenk at livet sikkert har mere godt i bakhånd for deg også.

Ønsker deg lykke til og håper du kommer deg på beina snart, Orio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må begynne med å komme deg ut en liten tur hver dag. Du kjenner vel alle rådene om struktur på hverdagen ol - så nå har du vel ingen annen mulighet enn å forsøke å komme i gang igjen. Det blir litt bedre bare du har fått vært litt mer aktiv:-)

Lykke til...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Du må være et flott menneske! Tenk å ha så mye medfølelse og samvittighet at man blir syk av det. Hørtes jo slik ut...

For de fleste mennesker er jo hendelser som tsunami-katastrofen bare underholdning... selv om de gir penger og later som de bryr seg, for at ingen skal kunne si til dem at de er dårlige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Du må være et flott menneske! Tenk å ha så mye medfølelse og samvittighet at man blir syk av det. Hørtes jo slik ut...

For de fleste mennesker er jo hendelser som tsunami-katastrofen bare underholdning... selv om de gir penger og later som de bryr seg, for at ingen skal kunne si til dem at de er dårlige mennesker.

Og flottere kan du bli hvis du istedet beveger deg utenfor døra og prøver å gjøre noe positivt for menneskeheten. Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Og flottere kan du bli hvis du istedet beveger deg utenfor døra og prøver å gjøre noe positivt for menneskeheten. Eller hva?

Jepp, kan det igrunn...

Har måkt snø hos en gammel i familien... og kjørt henne på polet... spist middag med henne... koselig gammel dame, virker ensom...

Men det teller vel ikke så lenge det ikke er noen Stor Sak. Eller hva mener du? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må være et flott menneske! Tenk å ha så mye medfølelse og samvittighet at man blir syk av det. Hørtes jo slik ut...

For de fleste mennesker er jo hendelser som tsunami-katastrofen bare underholdning... selv om de gir penger og later som de bryr seg, for at ingen skal kunne si til dem at de er dårlige mennesker.

Ironisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre, Orio. Klart det er mye fælt for tiden, men vi må stå sammen vi som er igjen, prate sammen og støtte hverandre. Det er så viktig med den daglige kontakt med mennesker vi kan prate om alt med.

Veldig synd at du ikke orker å gå til legene dine, det hadde du nok trengt i disse dager.

Prøv å tenke litt framover da, tenk positivt og tenk at livet sikkert har mere godt i bakhånd for deg også.

Ønsker deg lykke til og håper du kommer deg på beina snart, Orio.

Vet det er utrolig dumt å ikke komme meg til psykologen osv nå. Det kanskje nå jeg trenger det mest. Men det er dessverre også nå alt inni meg stritter i mot med alle pigger.

Skjønner ikke hvorfor ting skal gå så vanvittig sterkt innpå meg. Det berører ikke meg på noen som helst måte. Kjenner ingen som kjenner noen en gang. Klarer bare ikke ha litt distanse til det som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...