Gjest Tequiladronningen Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Noen som har vært i Mexico?? Meg og samboeren min, reiser til Mexico i slutten av måneden. Skal være to døgn i M.C, så busser vi til Acapulco. Etter noen dager der,er vi blitt tipset om å reise opp langs stillehavskysten. Noen som har vært på de kanter og har noen anbefalinger?? Aldi vært der før,men gleder oss masse til sol og sommer:) 0 Siter
Line Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 http://google.startsiden.no/index.html?q=turistinformasjon+mexico Jeg har ikke vært der, men har lyst å dra en gang. Har en kamerat som har forelsket seg helt i landet, fant seg dame og greier der, så nå har han nettopp reist over og skal være der i fem måneder. Gjett hvem som gjerne skulle tatt turen over dammen... Reiseruta hans den gangen han var på interrail var denne: Mexico City - Guanajuato - Guadalajara - Cancun - Merida - Havana Lurer på om det var i Guadalajara de hadde "mumiemuseum" som var verdt et besøk. På linken er det flere muligheter til å lese om landet. Har hørt at Cancun og områdene i bukta der skal være utrolig flotte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.