Gjest jeg bare lurer jeg Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg skjønner at jeg ikke kan ha fulgt med i timen, for jeg hadde aldri hørt om Nye Kripos før denne katastrofen. Har bare hørt om Kripos, jeg. Når ble det nytt, og hva er blitt nytt, og hvorfor i all verden kan de ikke beholde det gamle navnet? Høres jo litt rart ut med Nye Kripos. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 JDfakta: Hovudoppdraget for det Nye Kripos (Den nasjonale eininga for kamp mot organisert oganna alvorleg kriminalitet) er kamp mot den grove, organiserte kriminaliteten. Det nye særorganet vil få vesentlege endringar i ansvarsområde, myndigheit og innhald samanlikna med dagens Kriminalpolitisentral. Nye Kripos skal kunne opne etterforsking innan saksfeltet og gje bistand til politidistrikta utover dei bistandsoppgåvene som Kriminalpolitisentralen allereie har i dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.