Gå til innhold

stress, udbrændt


uchimata

Anbefalte innlegg

Hi.Jeg er en man på 46 år, lykkelig gift og har 2 hjemme boende børn. En dreng på 17år og en pige på 19 år.Jeg er selvstændig på nu 12 år.Jeg gik ned med flaget ca. juni 2001.pgra stress hvor jeg lukkede Butikken i 2 mdr.og startet langsom op igen med 6 timer om dagenfik konstateret B12 mangel og fik depresion dæmpene medicin EFEXOR 50mg og angst dæmpene Tafil 0,5mg Har talt med psykolog 7-8 gang i starten af depresionen, og fik den besked at han ikke kunne gører mere for mig og har så jævnligt talt med min egen læge, som nu også siger at han kun kan sende mig vidre til en medicin Mand Jeg er så trapet ud af mit medicin forbrug sommeren juni 2004 i sammen råd med min læge og fik det så lidt bedre,var stædigvæk meget træt, uro i kropen.Nu føler jeg at det hele er ved at komme tilbage,Feks.så er jeg helt færdig når jeg har været på arbejde, kan ikke fortage mig noget, får hjerte banken bliver svimmel,Tunnelsyn,Uro i kropen, det er lidt svært at sidde og skrive alt dette,men håber Du forstår det.Hvad skal jeg gører?? Start på medicin igen , jeg overvejer også om jeg skal lukke butikke helt denne gang.Mvh.Ucimata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...