Gå til innhold

verden suger noe så inni helsikken

Anbefalte innlegg

Gjest someone whatever
Skrevet

at jeg vurderer og gi faen og skulke alt som heter skole og la være å snakke til foreldrene mine herregud jeg gir faen i hva jeg skriver er bare så sykt forbanna og føler meg elendig og ingen forstår en dritt.har lyst å utvikle spiseforstyrrelse og få det enda jævligere og nei dette er ikke bare pms det er jeg som har psykiske lidelser og er så bortskjemt og fjortis og alt annet negativt.

negativ er jeg.so what.

Gjest Annilinn
Skrevet

Syns du verden blir et bedre sted av at alle gir faen?

Gjest akk ja sann
Skrevet

Vær glad for at det ikke var du som reiste til Thailand i jula sammen med en gjeng familie og venner.... og måtte reise alene hjem. Eller kanskje du hadde syns det var fint.

Gjest someone whatever
Skrevet

Vær glad for at det ikke var du som reiste til Thailand i jula sammen med en gjeng familie og venner.... og måtte reise alene hjem. Eller kanskje du hadde syns det var fint.

selvfølgelig er jeg glad for at jeg ikke var en av dem som reiste til thailand og mistet noen.tror det er en av de tingene som har vært med på å gjøre meg så deppa i det siste.men nå er det ikke slik at alle andre problemer plutselig blir så mye mindre pga.at en slik tragedie har hendt.håper ikke det er slike kommentarer som jeg fikk dere kommer med hvis en venn har det vanskelig.da er det bedre å la være å si noe i det hele tatt.

men selvfølgelig, det beste er jo visst alle går rundt og er blide og falske og later som alt er så fint og flott.

poenget er vel egentlig at jeg hadde ingen annen plass å komme med problemene mine og var nødt til å få ut aggresjonen på en måte..valget falt da på åpent forum her på dol.som om jeg ikke visste hvilke tilbakemeldinger jeg ville få..whatever.lev deres eget liv.take care.yeah right.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...