Gå til innhold

Ny jobb

Gjest nurse wannabe

Anbefalte innlegg

Gjest nurse wannabe
Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat begynt i ny jobb som sykepleier. Er nyutdannet og har bare jobbet et sted før dette stedet som er en alderspsykiatrisk avd. Jeg har jobbet i en uke og har hittil ikke fått noe opplæring. Har bare blitt kastet inn i det og fått ansvar for medisiner, legevisitt mm.

Jeg gruer meg til å gå på jobb fordi jeg føler meg så usikker. Fortalte dette til sjefen i dag, men hun bare lo meg opp i ansiktet og skyldte på sykdom... Jeg begynte nesten å gråte. Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

slik eg har forstått jobblivet så har du rett på opplæring.. eg fikk 2 ukers opplering men det va no på sjøen da men...

krev det hvis du er usikker... og ler sjefen deg opp i trynet igjen så be han dra til helvete og snakk med noen som jobber under han..

lykke til :)

skorpionfisken
Skrevet

Sjefen din har også en sjef. Gå til denne.

Tvillingmamma
Skrevet

slik eg har forstått jobblivet så har du rett på opplæring.. eg fikk 2 ukers opplering men det va no på sjøen da men...

krev det hvis du er usikker... og ler sjefen deg opp i trynet igjen så be han dra til helvete og snakk med noen som jobber under han..

Nei, snakk ikke med noe som jobber under sjefen, men _over_...

Skrevet

hehe, va selvfølgelig det eg mente :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...