Gjest nurse wannabe Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Hei! Jeg har akkurat begynt i ny jobb som sykepleier. Er nyutdannet og har bare jobbet et sted før dette stedet som er en alderspsykiatrisk avd. Jeg har jobbet i en uke og har hittil ikke fått noe opplæring. Har bare blitt kastet inn i det og fått ansvar for medisiner, legevisitt mm. Jeg gruer meg til å gå på jobb fordi jeg føler meg så usikker. Fortalte dette til sjefen i dag, men hun bare lo meg opp i ansiktet og skyldte på sykdom... Jeg begynte nesten å gråte. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Gjest asfds Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 slik eg har forstått jobblivet så har du rett på opplæring.. eg fikk 2 ukers opplering men det va no på sjøen da men... krev det hvis du er usikker... og ler sjefen deg opp i trynet igjen så be han dra til helvete og snakk med noen som jobber under han.. lykke til 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Sjefen din har også en sjef. Gå til denne. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 slik eg har forstått jobblivet så har du rett på opplæring.. eg fikk 2 ukers opplering men det va no på sjøen da men... krev det hvis du er usikker... og ler sjefen deg opp i trynet igjen så be han dra til helvete og snakk med noen som jobber under han.. lykke til Nei, snakk ikke med noe som jobber under sjefen, men _over_... 0 Siter
Gjest asfds Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 slik eg har forstått jobblivet så har du rett på opplæring.. eg fikk 2 ukers opplering men det va no på sjøen da men... krev det hvis du er usikker... og ler sjefen deg opp i trynet igjen så be han dra til helvete og snakk med noen som jobber under han.. lykke til hehe, va selvfølgelig det eg mente 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.