Gå til innhold

Nå har jeg gjort det.

Anbefalte innlegg

Jeg skulle liksom stumpe røyken på nyttårsaften. Trodde først at det var det riktige for meg. Men alle som fraråder en å gjøre det, hadde rett. Det ble ikke riktig for meg.

Nå derimot, er det helt riktig.

For 14 minutter siden stumpet jeg min siste røyk!

Akkurat nå er jeg bare lettet. (Spørs hvordan det blir i morgen tidlig...)

Jeg skal klare det.

Jeg klarer det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170192-n%C3%A5-har-jeg-gjort-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest levelenge

Klart du gjør:-) Lykke til!

Flott!! Prøv igjen, regnet også med at nyttårsaften ble litt vanskelig. Du virker motivert og jeg tror du virkelig har LYST til å slutte. Derfor klarer du det en dag, helt sikkert! Jeg sluttet ganske mange ganger før jeg lyktes, for hver gang fikk jeg en ny erfaring på hvorfor jeg ikke klarte det. Du kommer også til å klare det - og det er befriende å være røykfri!

Bruk boka... ønsker deg lykke til!

Flott!! Prøv igjen, regnet også med at nyttårsaften ble litt vanskelig. Du virker motivert og jeg tror du virkelig har LYST til å slutte. Derfor klarer du det en dag, helt sikkert! Jeg sluttet ganske mange ganger før jeg lyktes, for hver gang fikk jeg en ny erfaring på hvorfor jeg ikke klarte det. Du kommer også til å klare det - og det er befriende å være røykfri!

Bruk boka... ønsker deg lykke til!

Jeg er røykfri, NÅ!

Faktisk er det 1 dag, 7 timer og 28 minutter siden....

Tror det skal gå bra jeg. Er ikke spesielt sugen.

Og for første gang kjenner jeg at det lukter VONDT av dem som nettopp har røykt. Det har jeg aldri tenkt over før.

Gjest levelenge

Jeg er røykfri, NÅ!

Faktisk er det 1 dag, 7 timer og 28 minutter siden....

Tror det skal gå bra jeg. Er ikke spesielt sugen.

Og for første gang kjenner jeg at det lukter VONDT av dem som nettopp har røykt. Det har jeg aldri tenkt over før.

Det at du reagerer på røyktlukt er et BRA tegn.. Jeg er mye mer var for røyktlukt nå enn de som ikke røyker. Tenker på hvordan det luktet av meg etter en dag og kveld med 40 røyk..

Stå på nå - og tell timer, dager etc. håper inderlig du klarer det!!

anina1365380802

Det at du reagerer på røyktlukt er et BRA tegn.. Jeg er mye mer var for røyktlukt nå enn de som ikke røyker. Tenker på hvordan det luktet av meg etter en dag og kveld med 40 røyk..

Stå på nå - og tell timer, dager etc. håper inderlig du klarer det!!

Jeg krysser fingrene for deg:) jeg sluttet selv å røyke for 1 år siden - det er en deilig befriende følelse:)

Lykke ,Lykke til

Annonse

Jeg krysser fingrene for deg:) jeg sluttet selv å røyke for 1 år siden - det er en deilig befriende følelse:)

Lykke ,Lykke til

2 dager, 8 timer, 11 minutter....

Det går faktisk bra.

Ikke noe sug eller noe.

Jeg tenker på mye røyk i perioder, men ikke slik at jeg VIL ha en.

Det er rart å være ikke-røyker. Jeg er ikke vant til det jeg. Det er rart å bli sittende, når de andre på jobben går ut. Det er rart å gjøre noe annet etter middagen enn å gå ut.

Men jeg holder ut jeg.

Gjest Loth_73

Hei!

Du ligger en dag foran meg, jeg sluttet på kvelden den 11. januar. :-)

Stå på!!

I dag er min andre dag, og føler den er bedre en den første dagen, selv om den også var lekende lett i forhold til det jeg hadde fryktet.

Lykke til videre, Frino!!

Gjest levelenge

Det går faktisk bra.

Ikke noe sug eller noe.

Det er rart å være ikke-røyker. Jeg er ikke vant til det jeg. Det er rart å bli sittende, når de andre på jobben går ut. Det er rart å gjøre noe annet etter middagen enn å gå ut.

Men jeg holder ut jeg.

Du VIL tydeligvis slutte denne gangen - og da får du det til!! Klart det er rart å være ikke-røyker, og det blir bare bedre og bedre...

Hei!

Du ligger en dag foran meg, jeg sluttet på kvelden den 11. januar. :-)

Stå på!!

I dag er min andre dag, og føler den er bedre en den første dagen, selv om den også var lekende lett i forhold til det jeg hadde fryktet.

Lykke til videre, Frino!!

Hei du!

Hvordan går det med DEG?

Det går faktisk bra.

Ikke noe sug eller noe.

Men jeg holder ut jeg.

"Det er rart å bli sittende, når de andre på jobben går ut."

Husk at du også har rett på dine luftepauser, selv om du nå er røykfri! Det er kjempeviktig selv om du er røykfri at du tar deg noen luftepauser ut, men kanskje ikke å stå akkurat der hvor røykerne står, for da blir det ikke akkurat frisk luft på deg....

Lykke til og hold ut!

Hilsen en som aldri har røyka.

Hei du!

Hvordan går det med DEG?

Jeg var litt i tvil i helga, for jeg tok meg i å kjede meg noe inn i granskauen!!

Plutselig gikk det opp for meg hvor mye tid jeg har brukt på å røyke og/eller planlegge å røyke. Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre med den tiden, så da begynte nikotinmonsteret å kødde med meg.

Jeg kan med stolthet fortelle at jeg er fortsatt røykfri, og nyter hvert sekund. :-)

Du da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...