Gå til innhold

Rumling i underlivet

Anbefalte innlegg

Norris1365380801

De siste månedene har jeg merket at det rumler/bobler/dirrer svakt i området like under pungen, øverst i det såkalte skrukket. Det er en følelse tilnærmet lik den man får når det rumler i magen. Det skjer med jevne mellomrom og varer fra et halvt til flere sekunder før det gir seg. Ofte kommer det flere rier etter hverandre. Jeg mistenker og at det forekommer langt oftere enn jeg legger merke til. Det er hverken vondt eller spesielt ubehagelig, bare merkelig. Likevel kan jeg ikke unngå å undres over hva dette kan være, for alt jeg vet kan det være noe aldeles galt. Det tror jeg egentlig ikke, men hadde vert takknemlig for et svar på hva dette er for noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170198-rumling-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Er usikker på hva dette kan være, men det rimer iallfall ikke med beskrivelse av noen spesifikke sykdommer. Det kan godt være nedre deler av tarmen som kjennes i dette omådet. Noen kan oppleve litt ubehag dersom det går lang tid mellom sæd-utløsningene; prøv å oppnå dette 1-2 gnger per døgn noen dager fremover.. Dersom plagene vedvarer bør du få undersøkt en urinprøve, og du kan få fastlegen til å undersøke pungen og prostata-kjertelen din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/170198-rumling-i-underlivet/#findComment-1117523
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...