vihan Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Har jobbet i 50% en tid under attføring. aetat ønsker jeg skal trappe opp stillingsprosenten for å avklare "reell arbeidsevne" i den stillingen jeg har. Jeg lurer på hvordan følgende stiller seg: Jeg blir kanskje "målt til" 55-90% arbeidsfør, med betydelig tilrettelegging. Jeg lider av angst og depresjoner. Deretter får jeg kanskje ikke jobb i den offentlige bedriften jeg jobber i under utprøvningen, men blir kanskje vurdert ferdig attført. I det ordinære arbeidsmarkedet er jeg kanskje mindre enn 50% arbeidsfør....! Så har jeg ikke lenger krav på en gradert uførestønad ved siden av jobben, siden jeg er vurdert mer enn 50% arbeidsfør....? 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Den dagen du skal ut i arbeidslivet har du krav på like mye tilrettelegging som det du i dag får under attføring. 0 Siter
vihan Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Skrevet 11. januar 2005 Den dagen du skal ut i arbeidslivet har du krav på like mye tilrettelegging som det du i dag får under attføring. Skjønner. TAkk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.