Gå til innhold

Digitalt videokamera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg et digitalt videokamera.

Har mulighet til å få til ca innkjøpspris, og tenkte å ikke spandere så mye mer enn 3.500,- - 4000,-

Har sett på bla. Canon MV 700 og Canon MV 700i, egentlig er det vel det siste som er mest aktuell.

Noen som har disse, eller har noen erfaringer med disse eller andre?

Noen andre å anbefale?

Hva med programvare til Pc`n?

Har sett på disse;

Pinnacle Studio DV Versjon 9 Nordisk PCI, Firewire, Retail, Engelsk program

Hercules DV Action DVD Videoredigering PCI, Firewire, med software Retail

Hercules DV Action! PRO. PCI, Firewire, Shuttlepro USB, Retail

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Sjekk i alle fall at kameraet er av den typen der du både kan legge inn på PC, men også har mulighet for å flytte det du har jobbet med tilbake til kameraet etterpå. Dette er helt uvurderlig!

Pinnacle har i alle fall lettfattelige programmer.

Skrevet

Bruker selv Pinnacle Studio DV Versjon 9 plus (og har brukt tidligere Studio DV programmer før).

Det kan absolutt anbefales, både pga alle mulighetene og hvor enkelt og raskt det er å bruke det (svært enkelt å lære seg).

Jeg har brukt det i kombinasjon med et litt eldre (3 år) Canon DV kamera, og det har også fungert meget bra.

Tidligere kopierte jeg alltid tilbake til DV (master) på kamera, men nå har jeg begynt å brenne direkte på DVD.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...