Gå til innhold

Litt ,veldig ,alltid


ma2

Anbefalte innlegg

Fra min barndom til mine nå 37 år, har jeg alltid slitt.I samråd med lege prøvde jeg div.medisiner.Ente opp med cipralex 15 mg og tolvon 30 mg for å få en bedre hverdag.Har nå brukt disse i litt over 1 år.Er dette en veldig høy dose ? En venninne av meg fortalte at det var sterkt psykriatiske pasienter som brukte en slik dose !!! Har i det siste hatt lyst til å gi opp.Kjennes ikke ut som om jeg har lyst til å kjempe lenger.Vil ikke til psykolog for det gjør så vondt.Vil ikke leve med det jeg ikke husker for jeg lever med det jeg husker.Til tider unngår jeg folk,jeg mangler konsentrasjon og husker ikke ting.Klarer ikke å jobbe for det er bare hjemme jeg føler meg trygg.Kan ikke gå på skole for jeg husker ikke ting jeg leser. Må jeg regne med å leve med dette resten av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gi opp!!

Har selv slitt hele livet, og jeg er også på din alder. Kan du prøve andre typer medisiner? Hvilken livsstil kjører du? Har du dyr, eller muligheten til å skaffe deg det? Er du i jobb? Har du interesser som gir deg mening?

Når en har det vondt, så må en, hvor vanskelig det enn er, prøve å fokusere på det som er positivt, evt prøve å skape seg en positiv tilværelse. Gjøre det beste utav det liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen din sitt utsagn er tull.

Men dersom du synes du har det så vondt, kunne det ikke da være bedre å holde ut den smerten som terapi (dvs. gå til psykolog eller psykiater) kan innebære i håp om å få en bedre tilværelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen din sitt utsagn er tull.

Men dersom du synes du har det så vondt, kunne det ikke da være bedre å holde ut den smerten som terapi (dvs. gå til psykolog eller psykiater) kan innebære i håp om å få en bedre tilværelse?

Alle dager er jo ikke like....i dag har vært en super duper dag.Satte meg hel i ro...helt til jeg var sikker på at all arbeidslyst hadde forlatt meg.Til og med hundene syns det var ok.Min venninne jobber på et legekontor og da trodde jeg at hun visste litt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...