Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voknet opp i går med gjenngrodd, rødt øye. Hadde øyekatarr i jula, så jeg begynte med samme øyedråper/salve i går. (Hadde mer igjen av det jeg fikk av legen i jula) Det er minst like ille i dag...

Noen som vet hvor lang tid det vanligvis tar før det er noen forbedringer?

Skrevet

Jeg får noen dråper som heter Klorampfenikol eller noe sånnt :) av legen min når jeg har øyekatarr. Da er det borte på noen timer. Salve på øye er no dritt !

Skrevet

Jeg får noen dråper som heter Klorampfenikol eller noe sånnt :) av legen min når jeg har øyekatarr. Da er det borte på noen timer. Salve på øye er no dritt !

Det er den jeg også bruker nå. Har brukt den i ett døgn uten noen forbedringer.

Skrevet

Kanskje de er for gamle ? Det står jo holdbarhetsdato på den, og blir de for gamle, virker de ikke. Det sa min lege til meg.

Skrevet

Kanskje de er for gamle ? Det står jo holdbarhetsdato på den, og blir de for gamle, virker de ikke. Det sa min lege til meg.

4 uker holdbarhet. Jeg fikk dem 23. desember, så de skulle ikke være for gamle da. De har også stått i kjøleskapet hele tiden.

Skrevet

Det har tatt opptil et par dager før jeg kjente stor bedring når jeg har hatt øyekatarr, og det har jeg hatt et par ganger de siste årene.

Skrevet

4 uker holdbarhet. Jeg fikk dem 23. desember, så de skulle ikke være for gamle da. De har også stått i kjøleskapet hele tiden.

Kloramfenikol virker helt fint selv om den er litt for gammel...

lalala1365380457
Skrevet

har fått vite av optiker og lege at medisin mot øyekatar blir kjempefort ødelagt når den først er åpnet. kanskje du bør få en ny resept så du får ny medisin?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...