Gjest spider voman Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 kredittsjekker alle forsikrings selskaper deg når du skal tegne bilfosikring? 0 Siter
Gjest spider voman Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 De kredittsjekket ikke meg Åssen forsikrings selskap? Kjøpe bil i går men får ikke forsikring fordi jeg har en betaligs anmerkning 0 Siter
Niobe Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Vi er forsikret i If Storebrand (eller hva det heter) og de kredittsjekket oss. Vi fikk brev i posten en tid etterpå der det stod at de hadde sjekket. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Jeg bruker et forsikringsselskap som heter Terra, og hverken jeg eller samboeren min ble kredittsjekket da vi inngikk forsikringer. 0 Siter
Gjest spider voman Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Jeg bruker et forsikringsselskap som heter Terra, og hverken jeg eller samboeren min ble kredittsjekket da vi inngikk forsikringer. Er det lenge siden? Jeg hadde eller ikke problem med for noen år siden.Dem har vist begynt med det no. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Er det lenge siden? Jeg hadde eller ikke problem med for noen år siden.Dem har vist begynt med det no. Ja, et par år siden vi kjøpte siste bil. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Åssen forsikrings selskap? Kjøpe bil i går men får ikke forsikring fordi jeg har en betaligs anmerkning Jeg er forsikra i Gjensidige Nor. Sa at jeg var medlem i Akademikerne, det ga fordeler. Om du har en fagforening så bruk dennes forsikringsselskap. 0 Siter
Gjest spider voman Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Jeg er forsikra i Gjensidige Nor. Sa at jeg var medlem i Akademikerne, det ga fordeler. Om du har en fagforening så bruk dennes forsikringsselskap. jeg er medlem i hotell og resturant forbundet, 0 Siter
cecily Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 jeg er medlem i hotell og resturant forbundet, Hvilke hotell, restauranter og forbund er du medlem i sa du? *smiler søtt og yndig* 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 jeg er medlem i hotell og resturant forbundet, Er det et LO forbund? Da hadde jeg kontaktet Sparebank1 Forsikring og sagt at jeg var medlem i hotell og restaurant og spurt om de hadde et godt tilbud på bilforsikring til deg. Har du flaks så kredittsjekker de deg ikke siden du er medlem i en organsisasjon de samarbeider med... 0 Siter
Osiris Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 jeg er medlem i hotell og resturant forbundet, Da bør du ta kontakt med Sparebank1 Forsikring som er det selskapet som Hraf og LO har avtale med. De er mye bedre på andre typer forsikringer enn bil, men jeg har aldri hørt om noen som er nekta forsikring der på grunn av kredittsjekk. 0 Siter
Gjest spider voman Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Det ordet seg.Rigte til gjensidige nor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.