Gå til innhold

kredittsjekk

Anbefalte innlegg

Gjest spider voman
Skrevet

kredittsjekker alle forsikrings selskaper deg når du skal tegne bilfosikring?

Gjest spider voman
Skrevet

De kredittsjekket ikke meg

Åssen forsikrings selskap? Kjøpe bil i går men får ikke forsikring fordi jeg har en betaligs anmerkning

Skrevet

Vi er forsikret i If Storebrand (eller hva det heter) og de kredittsjekket oss. Vi fikk brev i posten en tid etterpå der det stod at de hadde sjekket.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Jeg bruker et forsikringsselskap som heter Terra, og hverken jeg eller samboeren min ble kredittsjekket da vi inngikk forsikringer.

Gjest spider voman
Skrevet

Jeg bruker et forsikringsselskap som heter Terra, og hverken jeg eller samboeren min ble kredittsjekket da vi inngikk forsikringer.

Er det lenge siden? Jeg hadde eller ikke problem med for noen år siden.Dem har vist begynt med det no.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Er det lenge siden? Jeg hadde eller ikke problem med for noen år siden.Dem har vist begynt med det no.

Ja, et par år siden vi kjøpte siste bil.

skorpionfisken
Skrevet

Åssen forsikrings selskap? Kjøpe bil i går men får ikke forsikring fordi jeg har en betaligs anmerkning

Jeg er forsikra i Gjensidige Nor. Sa at jeg var medlem i Akademikerne, det ga fordeler. Om du har en fagforening så bruk dennes forsikringsselskap.

Gjest spider voman
Skrevet

Jeg er forsikra i Gjensidige Nor. Sa at jeg var medlem i Akademikerne, det ga fordeler. Om du har en fagforening så bruk dennes forsikringsselskap.

jeg er medlem i hotell og resturant forbundet,

Skrevet

Hvilke hotell, restauranter og forbund er du medlem i sa du?

*smiler søtt og yndig*

skorpionfisken
Skrevet

Er det et LO forbund? Da hadde jeg kontaktet Sparebank1 Forsikring og sagt at jeg var medlem i hotell og restaurant og spurt om de hadde et godt tilbud på bilforsikring til deg. Har du flaks så kredittsjekker de deg ikke siden du er medlem i en organsisasjon de samarbeider med...

Skrevet

Da bør du ta kontakt med Sparebank1 Forsikring som er det selskapet som Hraf og LO har avtale med. De er mye bedre på andre typer forsikringer enn bil, men jeg har aldri hørt om noen som er nekta forsikring der på grunn av kredittsjekk.

Gjest spider voman
Skrevet

Det ordet seg.Rigte til gjensidige nor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...