Gå til innhold

Er det dumt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å ta solalrium hvis man bruker brevoxyl (inneholder bezoylperoksid) mot kviser i ansiktet?

Skrevet

I Felleskatalogen står det klart og tydelig at sollys også solarium bør minimaliseres. Det står ikke at du IKEK stkal ta det, men jeg ville helt klart latt være.

Skrevet

I Felleskatalogen står det klart og tydelig at sollys også solarium bør minimaliseres. Det står ikke at du IKEK stkal ta det, men jeg ville helt klart latt være.

takk for raskt svar. Da tror jeg at jeg lar vær:)

Skrevet

Ja.

Fra "forsiktighetsregler" i felleskatalogteksten for preparatet:

Sollys, også solarier bør minimaliseres.

mvh

Skrevet

takk for raskt svar. Da tror jeg at jeg lar vær:)

Er nok lurest :-)

Skrevet

Hvis det er indikert at man skal være forsiktig med soling, bør du absolutt unngå det.

Jeg solte meg til tross for en slik advarsel, og endte opp med forbrent ansikt, fordi huden var overfølsom for sollyset.

Det var riktignok ikke samme legemiddel.

Skrevet

Hvis det er indikert at man skal være forsiktig med soling, bør du absolutt unngå det.

Jeg solte meg til tross for en slik advarsel, og endte opp med forbrent ansikt, fordi huden var overfølsom for sollyset.

Det var riktignok ikke samme legemiddel.

Vær forsiktig med soling, malun. Ellers kan du bli gammal før tida! Husker med gru noen solskadde fruer som var med i Dr. Phil for en stund siden.

Skrevet

Vær forsiktig med soling, malun. Ellers kan du bli gammal før tida! Husker med gru noen solskadde fruer som var med i Dr. Phil for en stund siden.

Ingen fare med meg, tror jeg - har ikke vært brun på minst seks år...

Etter den omtalte forbrenningen har jeg blitt skikkelig kjerring på solfaktoren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...