Gå til innhold

får jeg dekt viss jeg ser san ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest krist69

sorry.. prøv å skriv sjøl viss du he to toåringa rundt dej...

Hei. Ikke for å ta motet fra deg, men dersom din mage ser ut som den øverste her, tviler jeg nesten på at du vil få det dekket. Mitt "forkle" var mye større, og de var i tvil - hadde to personer til å vrdere den før de bestemte seg. Men nevn det for lege da, så blir du henvist til vurdering. Kan være greit å vite, enten det er sånn eller sånn.

Sannsynligvis får du dekt det.

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner at så mange velger stygge arr som klør og bare er til plage fremfor litt hengemage. Det skal jo vises at vi har levd, født barn osv. Hvorfor strebe etter det perfekte og risikere å plages med arr hele livet?

Annonse

Jeg må innrømme at jeg ikke skjønner at så mange velger stygge arr som klør og bare er til plage fremfor litt hengemage. Det skal jo vises at vi har levd, født barn osv. Hvorfor strebe etter det perfekte og risikere å plages med arr hele livet?

har ett digert arr fra før på magen...så det blir ingen forandring der. Vi er i en helt annen tid nå, viss man skal akseptert nå, så kan man ikke ha en diger dissemage på badestranda. Dessverre!

skorpionfisken

Har du hatt hengemage som du trives med?

Min venninne fikk utført bukplastikk og hun er så fornøyd. Hun hadde problemer med at hun fikk exem og sår under hengemagen fordi det ble så klamt under der når hun hadde bukser på.

var til legen i dag! Han sa jeg fikk sansynligvis dekt mesteparten :))

Har du hatt hengemage som du trives med?

Min venninne fikk utført bukplastikk og hun er så fornøyd. Hun hadde problemer med at hun fikk exem og sår under hengemagen fordi det ble så klamt under der når hun hadde bukser på.

Jeg har hengemage jeg ikke trives med. Min søster har tatt bukplastikk og plages med arr som klør der hvor trusestrikken/buksekanten møter hud, arrene er 2 år etterpå fortsatt veldig rød og synlig og stygge. Navlen ser ut som et krater.

Joda, jeg vet at mange ikke får plager med arret, men jeg vil ikke ta sjansen. Jeg synes det er synd at vi ikke klarer å godta oss som vi er uten dermed å fordømme de som velger å operere.

Min søster angrer en del fordi hun nå er konstant plaget med kløe på arret, plagene hun hadde med fuktighet under henget var mer til å leve mer sier hun. Men - hun ser jo lekker ut med klær på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...