Gå til innhold

Trodde jeg var en idiot


Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

kjære folka, ikke krangle her inne....er man ikke nervøs nok fra før hvis man er her da? det er jeg ihvertfall, syns dette er en trygg og god side, ikke ødelegg det... hilsen er med frynsete nerver...

Dette er ingen krangling fra min side, men bare et forsøk på å fortelle Snoopy83 at mitt innlegg til moralsiten var til henne, som tilsvar på et svar hun gav til Snoopy83 - og som jeg syntes var ufint fra hennes del overfor Snoopy83....

Mulig jeg har uttrykt meg uklart, selv om jeg ikke helt ser det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ingen krangling fra min side, men bare et forsøk på å fortelle Snoopy83 at mitt innlegg til moralsiten var til henne, som tilsvar på et svar hun gav til Snoopy83 - og som jeg syntes var ufint fra hennes del overfor Snoopy83....

Mulig jeg har uttrykt meg uklart, selv om jeg ikke helt ser det selv?

hei, jeg bare skrev det til mange jeg, syns det var så kjipt bare...sikkert bare jeg som er proppfull av angst og lykkepille bivirkninger,sorry, det er bare så trygt her inne lissom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg bare skrev det til mange jeg, syns det var så kjipt bare...sikkert bare jeg som er proppfull av angst og lykkepille bivirkninger,sorry, det er bare så trygt her inne lissom....

Alt i orden:-)

Håper du får en fin dag videre!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Synes ikke han var en idiot. Det er prisene som er idiotiske. Man er ikke idiot om man viser kritisk sans!

a) Han tenkte ikke over at det var vanlig å kjøpe mer enn en liter bensin (da forenes jo alle en-øringene, og da blir det ikke så teit).

B) Han snakket om noe som alle intelligente syns er tåpelig å snakke om.

Nei vet ikke jeg? Men jeg trodde bare ikke han kunne være noe særlig oppegående...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

a) Han tenkte ikke over at det var vanlig å kjøpe mer enn en liter bensin (da forenes jo alle en-øringene, og da blir det ikke så teit).

B) Han snakket om noe som alle intelligente syns er tåpelig å snakke om.

Nei vet ikke jeg? Men jeg trodde bare ikke han kunne være noe særlig oppegående...

Kanskje han bare var drittlei og utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjerp dere

a) Han tenkte ikke over at det var vanlig å kjøpe mer enn en liter bensin (da forenes jo alle en-øringene, og da blir det ikke så teit).

B) Han snakket om noe som alle intelligente syns er tåpelig å snakke om.

Nei vet ikke jeg? Men jeg trodde bare ikke han kunne være noe særlig oppegående...

Synes likevel dere dømmer normale mennesker hardt. Dette kunne vært hvem som helst som var frustrert over bensinpriser. Dette skjer hver dag enten i kassakøen eller i andre butikker. Slike mennesker er ikke akkurat hyggelige for de ansatte, men de er vant med det. Slik er verden. Trenger ikke dømme folk av den grunn. På den andre siden er det heller ikke noe sympatisk med dømmende perfeksjonistiske mennesker som bruker enhver anledning til å hevde seg over andre som ikke oppfører seg perfekt. Synes det er provoserende med slike prektige mennesker som alltid skal være så korrekte! Ikke skjønner jeg at det er verdt å hisse seg opp over en frustrert kunde på en bensinstasjon som klager over prisene. Han hadde vel en dårlig dag. Folk er ikke idiot om de ytrer sine menininger i følelesmessige vendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anina1365380802

Ok, bøyer meg i støvet. Det var kanskje ikke så lurt sagt, men alle gjør vi feil, vi er bare mennesker. Må ikke bli for perfeksjonistiske heller da....

Jeg synes "idiot" er et veldig negativt ladet ord enten man prater om seg selv eller andre. Jeg mener at det er mulig å fortelle sin histore, og komme med sine meninger uten å ordlegge seg "idiotisk" ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...