Gå til innhold

FM og tissing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser i Aftenposten idag at nå er det funnet et objektivt symptom på fibromylagi. Ikke dårlig....dette er det eneste, hittil da.

Det er at FM-pasienter må tisse oftere enn andre, 8 eller flere ganger pr. dag, 5,7 ganger i den friske kontrollgruppen. Også en eller flere ganger pr. natt for FM-pasienter.

Regner derfor min hyppige tissing kommer av fibromyalgidiagnosen.

Er det flere som merker denne hyppige tissinga?

Fortsetter under...

Skrevet

Hihi...mulig jeg er altfor sexfiksert, men jeg leste overskriften din som "SM og tissing". Lurte litt på om du hadde lagt ut på feil forum ;-)

Men - det var jo mer uskyldig enn som så!

Skrevet

Hihi...mulig jeg er altfor sexfiksert, men jeg leste overskriften din som "SM og tissing". Lurte litt på om du hadde lagt ut på feil forum ;-)

Men - det var jo mer uskyldig enn som så!

Jada, uskyldig dette, men plagsomt !!

Gjest calestia
Skrevet

kanskje det faktisk er FM jeg har???? jeg flyr på do hele tida!

Gjest fibrodama
Skrevet

kanskje det faktisk er FM jeg har???? jeg flyr på do hele tida!

Hypping tissing kan være mye det da. Begynnende diabetes feks. Men hvis andre symptomer også stemmer med fibromyalgi, så er nok ikke det umulig.

Annonse

Gjest Detrusitol
Skrevet

Jada, uskyldig dette, men plagsomt !!

Det finnes medisiner som hjelper, Detrusitol og/eller Minirin. Sistnevnte skal brukes for å holde igjen urinen om natten så man slipper å stå opp mange ganger pr natt. Detrusitol hjelper dersom man har vanskeligheter med å holde seg, rekke fram til toalettet i tide.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...