Gjest Dame55 Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Leser i Aftenposten idag at nå er det funnet et objektivt symptom på fibromylagi. Ikke dårlig....dette er det eneste, hittil da. Det er at FM-pasienter må tisse oftere enn andre, 8 eller flere ganger pr. dag, 5,7 ganger i den friske kontrollgruppen. Også en eller flere ganger pr. natt for FM-pasienter. Regner derfor min hyppige tissing kommer av fibromyalgidiagnosen. Er det flere som merker denne hyppige tissinga? 0 Siter
Kvinna Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Hihi...mulig jeg er altfor sexfiksert, men jeg leste overskriften din som "SM og tissing". Lurte litt på om du hadde lagt ut på feil forum ;-) Men - det var jo mer uskyldig enn som så! 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Hihi...mulig jeg er altfor sexfiksert, men jeg leste overskriften din som "SM og tissing". Lurte litt på om du hadde lagt ut på feil forum ;-) Men - det var jo mer uskyldig enn som så! Jada, uskyldig dette, men plagsomt !! 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 14. januar 2005 Skrevet 14. januar 2005 kanskje det faktisk er FM jeg har???? jeg flyr på do hele tida! 0 Siter
Gjest fibrodama Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 kanskje det faktisk er FM jeg har???? jeg flyr på do hele tida! Hypping tissing kan være mye det da. Begynnende diabetes feks. Men hvis andre symptomer også stemmer med fibromyalgi, så er nok ikke det umulig. 0 Siter
Gjest Detrusitol Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Jada, uskyldig dette, men plagsomt !! Det finnes medisiner som hjelper, Detrusitol og/eller Minirin. Sistnevnte skal brukes for å holde igjen urinen om natten så man slipper å stå opp mange ganger pr natt. Detrusitol hjelper dersom man har vanskeligheter med å holde seg, rekke fram til toalettet i tide. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.