Gå til innhold

hvordan overkomme problemet mitt?


Gjest får helt noia av det

Anbefalte innlegg

Gjest får helt noia av det

Har en averasjon mot noe som bare har blitt mer og mer plagsomt. Hvis jeg dusjer et sted og ser at det er hår eller andre ting i sluket så får jeg helt hetta. Jeg føler meg kjempedårlig psykisk. Det har også blitt slik at jeg nærmest vegrer meg for å dusje hos andre fordi jeg ikke vet om det er hår i sluket der. Jeg reagerer også likt om det ligger matresten i oppvaskummen.'

Dette høres kanskje ut som et latterlig problem, særlig når man tenker på hva andre her sliter med. Men hvordan kan jeg overkomme dette problemet?. Jeg er i en situasjon hvor jeg må bruke en dusj som brukes av flere mennesker. Ofte må jeg dusje på flere steder pga jobben.

synes ikke at jeg kan gå til en psykolog bare pga dette. Men jeg lurer på hva jeg kan gjøre for noe for å overkomme dette problemet. Synes det er flaut å snakke med noen om dette her.

Noen ideer om hvorfor jeg reagerer så voldsomt på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...