guttensin Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 OK, jeg fikk en litt sær idé. Jeg har pels i nesa, og det kommer ut. I nesa er det samtidig veldig tynn hud, og det forekommer meg som en litt dårlig idé å putt Veet inni. Noen som har prøvd med erfaringer? 0 Siter
Gjest bruk pinsett Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Prøv. Jeg kan med rimelig sikkerhet si deg at du ender på legevakta med jæskla vondt i snyteskaftet. 0 Siter
guttensin Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Skrevet 12. januar 2005 Prøv. Jeg kan med rimelig sikkerhet si deg at du ender på legevakta med jæskla vondt i snyteskaftet. Hmm. Er dette et veddemål? 0 Siter
Gjest har prøvd Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Prøv. Jeg kan med rimelig sikkerhet si deg at du ender på legevakta med jæskla vondt i snyteskaftet. Men det gjør jo så sinnsykt ondt. mene du at du klare det? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 *LOL* og Blitzblank? Nei, ville nok heller satset på en sånn elektrisk nesepelstrimmer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.