Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke noen lege, men det er to ting som streifer tankene mine når jeg hører dette. Det første er ett eller annet i mandlene - en infeksjon eller noe, som kan gi dårlig lukt.

Men du sier den er søtlig... Kan det være diabetes? Tisser han mye/ofte? Er han mye tørst? Lukter det litt spesielt av urinen også?

Ellers finnes det nok andre årsaker også.

mvh

Jeg er ikke noen lege, men det er to ting som streifer tankene mine når jeg hører dette. Det første er ett eller annet i mandlene - en infeksjon eller noe, som kan gi dårlig lukt.

Men du sier den er søtlig... Kan det være diabetes? Tisser han mye/ofte? Er han mye tørst? Lukter det litt spesielt av urinen også?

Ellers finnes det nok andre årsaker også.

mvh

Vertigo - dårlig lukt fra mage.

Takk for ditt svar. Ja det er ikke så umulig at det kan være sukkersyke. Det gjelder min mann

han blir 70 pr i år. Det med å gå ofte på WC det kan han gjøre mye innimellom, men ikke bestandig. Det gåt jo an å få sjekket blodsukkeret.

Takk for svaret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...