Gå til innhold

svar av lege


she_lucky

Anbefalte innlegg

hvordan får jeg svar av legen? er det andre her som får en kraftig svimmelhets, og uvirkelighetsfølelse av disse lykke pillene? skal øke dosen fra en halv til en hel i morgen, blir det også verre eller det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dog1365380703

Ja, jeg reagerer KRAFTIG på tabeletter. Kan ikke gjøre noe som helst hvis jeg bruker dem. Men får ingen forståelse for dette hos lege...

I mitt tilfelle fungerte jeg UTMERKET da jeg hadde bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg reagerer KRAFTIG på tabeletter. Kan ikke gjøre noe som helst hvis jeg bruker dem. Men får ingen forståelse for dette hos lege...

I mitt tilfelle fungerte jeg UTMERKET da jeg hadde bil...

har du det sånn at du får økt angst og en slags ut av kroppen følelse hele tiden? det er som å være dopa uten å ha muligheten til å bli nykter liksom?? blir redd av disse bivirkningene jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan selvsagt være bivirkninger, men det er heller ikke uvanlig at panikkannfall kan gi uvirkelighetsfølelse. Eller svimmelhet p.g.a hyperventilering.

Det er en del som kan få økt angst i oppstartsfasen av SSRI, det pleier da og gi seg etterhvert. Men hvor lang tid det vil ta er individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dog1365380703

har du det sånn at du får økt angst og en slags ut av kroppen følelse hele tiden? det er som å være dopa uten å ha muligheten til å bli nykter liksom?? blir redd av disse bivirkningene jeg..

Hei igjen

Vet bare at mine reaksjoner på de forkjellige pillene jeg har prøvd er meget dårlig. Bivirkningene er at jeg blir uendelig trøtt uten å kunne sove, urolig innvendig, får diare som varer hele tiden hvis jeg ikke stopper å bruke dem samt jeg blir svimmel som gjør at jeg ikke kommer meg ut.

Nå er det de som vil si at det er bare i begynnelsen men MÅ tross alt ut for å gjøre daglige gjøremål, men det blir umulig hvis jeg bruker medikamenter.

Men jeg kan gi deg et råd hvis du er redd for å gå i butikken. Vet ikke om du har det på samme måte som jeg hadde det tidligere, men dette er hvordan jeg reagerte:

Jeg fikk panikk og begynte å puste fort. Det var akkurat det jeg gjorde feil. Fikk bedsjed av en psykolog at når jeg kjente panikken og begynte å bli svimmel skulle jeg holde pusten istedet. Dette forhindret at for mye oksygen kom opp til hjernen og dermed ble jeg ikke svimmel. Etter at jeg oppdaget at dette hjalp forsvant også panikken for å gå i butikken.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...