Gjest marikken123 Skrevet 12. januar 2005 Skrevet 12. januar 2005 Hei! Jeg er ei jente på 21 år, og jeg har ei datter på 3 år. Hun har cerebral parese,men det er ikke det spørsmålet handler om. Jeg lurer på om det er en mulighet for få dekket brystforstørrelse gjennom f.eks trygdekontoret. Jeg er så og si flat. Dette er utrolig plagsomt for meg i og med at dattera mi er mye i badebasseng osv. Jeg lar ikke hennes sykdom bli en årsak til dette, men jeg har komplekser og psykiske problemer med dette. Jeg vet at du tenker at jeg sikkert overdriver at jeg er flat, men tro meg. jeg ar absolutt helt flat, fyller ikke ut minste størrelse i bh engang. Håper du kan svare meg på best mulig måte. På forhånd takk. 0 Siter
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 15. januar 2005 Skrevet 15. januar 2005 Hvis du har påvist hormonsvikt (og det er vel ikke sannsynlig siden du er mor) tror jeg neppe du vil få innvilget operasjon for trygdekassen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.