Gå til innhold

Syk svært lenge


fillvid

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ett rart og innviklet spørsmål som jeg lurer på.Jeg ble i mars 04 operert for blindtarm bet. 3 uker etterpå fikk jeg hull på tarmen ( bukhinnebet ) og ble re-operert. Fikk deretter brokk. Hadde i aug 03 fått kyssesyken med kvalme,svimmelhet,svært lett sliten. Dette er noen som jeg i store perioder også har idag.Jeg er/var itillegg plaget med masse infekjsoner alle steder i kroppen, halsen, som nyrebekken bet. Antibiotika stadig vekk..Jeg ble i sommer, juli operert for testikkelvridning, og påfølgende infeksjon. Etter dette var testikkelen fortsatt dobbelt så stor og svært øm. Brukte sånn 2-6 pinex forte daglig i flere mnd. Hadde ingen tegn til avhengighet av dette. Itillegg fikk jeg problemer med søvnen noe som behandles med imovane 7,5 mg. Jeg ble den 29 des operert for ny testikkelvridning. Noen dager etterpå, påfølgende infekjson og ny antibiotika. Testikkelen er fortsatt dobbelt så stor og mye mere øm nå en den var tidligere. Derfor skal jeg bruke OxyNorm og OxyContin i ca 14 dager før en vurderer og gå over til noe annet ( i samarbeid med fastlege og smertesentret ). Samtidig så er jeg inne i ett samboerforhold men en gutt. Vi har til sommeren bodd sammen i 2 år. Det som er saken er at, i nov så helt sånn plusselig fikk jeg en fryktelig ekkel følelse. Som om det ligger noe midt i brystet som jeg bare vil skjærevekk. Først så tenkte jeg at det var fordi jeg var så masse syk og det liksom var det som var årsaken. Men hele tiden så ble dette med min samboer koblet inn i dette. Jeg er 19 år sånn at det er nevnt. Det føles veldig rart. jeg er fryktelig glad i han og gleder meg fryktelig til han kommer hjem, ser han igjen osv osv.. Men det er noe som ikke stemmer, om det er forholdet eller hva det er aner jeg ikke. Finner det ikke ut. jeg tenker noen ganger det når jeg ser andre gutter, at jeg skulle ønske jeg kunne gjøre crazy thnigs, men det er det. Føler liksom at jeg er fryktelig glad og at jeg bryr meg veldig om samboeren, men jeg lurer hele tiden på hva denne klumpen er.. Jeg har måttet avbryte VGS andre året på rad pga sykdom... Hva bør jeg gjøre? Jeg er fryktelig sliten av alt sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...