Gjest Bekymret barnebarn Skrevet 27. januar 2001 Del Skrevet 27. januar 2001 Jeg er ei jente på 16 år. Bestefaren min ble fløyet hjem fra Spania i forrige uke. Nå ligger han på vestfold sentral sykehus med tette årer. Han er 84 år, og er ellers i VELDIG fin form. Alle prøver er tatt. Han må oppereres, og han er vell ikke førsteprioritert..eller? Åsså vil han ikke ligge i sykehus kø. Han er villig til å betale for operasjonen på et privat sykehus? Hvilke alternativer har han da? Pris? Moren min hadde hørt noe som heter Feiring Klinikken..er det et alternativ? Jeg har søkt etter dette på internett, men har ikke funnet noe. Har du en spesiell side jeg kan søke etter? Det hadde vært kjempe fint hvis du kunne hjelpe meg... Vil så gjerne hjelpe Bestefar, han betyr så utrolig mye for meg! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/17044-operasjon-p%C3%A5-privatesykehus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom Skrevet 1. februar 2001 Del Skrevet 1. februar 2001 Svar til Bekymret barnebarn. Legene på VSS vil kunne gi deg de nødvendige råd. Bestefars tilstand og behov for operasjon må vurderes ut fra de undersøkelsesresultater som foreligger på VSS. Prioriteringen av hjerteoperasjonspasienter skjer på grunnlag av tilstand og prøveresultater, samt på endel symptomer. Hvis han får beskjed om uakseptabel ventetid vil han kunne ta kontakt med privat klinikk på eget initiativ, evt. assistert av legene på VSS. En slik klinikk er Feiring (ved Eidsvoll), du kan ringe dit og be om informasjon. Hvis han skal gjøre dette som privatperson må han betale det selv. Kostnadene vil du kunne få direkte fra klinikken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/17044-operasjon-p%C3%A5-privatesykehus/#findComment-79834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.