Gå til innhold

Hva ska jeg gjøre


arth1365380782

Anbefalte innlegg

arth1365380782

Hallo Jeg lurer på om det er noen som kan gi meg et råd i forbindelse med den situasjonen jeg er oppi. Min kone er plaget med en mild form av manisdepresiv Etter samtale med lege skulle hun gå på den såkalte lykkepille. Ibrukermanualen for pillene står det at en av bivirkningene kan være nedsatt sexlyst Da hun startet med pillene ga hun besked om at hun har den bivirkningen Jeg har prøvd å få nærkontakt med henne, men får til svar at det ikke er vits i da hun har denne bivirkningen og at dette må jeg bare forholde meg til. På meg føles det meir som om dette er forhondbestemt fra henne. Dette har no foregått i flere måneder og no merker jeg at frustasjonen kommer, jeg har jo et føleselses liv jeg og. Derfor lurer jeg på om det er noen som har et godt råd til meg om hva jeg bør gjøre.

- arth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lostintranslation

hvis hun er manisk depressiv skal hun ikke gå på lykkepille uansett. hun må ha stemningsstabiliserende. og stemningsstabiliserende gir heller ikke den bivirkningen:)

beklager om du mente lykkepille I TILLEGG til stemningsstabiliserende... (Men tilogmed da kan det hjelpe å øke på stemningsstab eller legge til en annen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...